Bleer hvilke mærke nå de er nyfødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Pinkrose

Hej så er der kun få uger til hende lille pigen kommer

og er ved at finde ud af alt det med bleere, og nøj hvor er de der kendte mærker vildt dyre.

jeg ved så igennem min søster at hun var rigtig glad for de bleer fra aldi der hedder VIBELLE. som jeg også har set har vundet flere tests som politiken har lavet.

Kan man sagens bruge dem til nyfødte eller skal man hen og bruge pampers eller libero eller sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

jannebjerre

Denisep skriver:

og er ved at finde ud af alt det med bleere, og nøj hvor er de der kendte mærker vildt dyre.

jeg ved så igennem min søster at hun var rigtig glad for de bleer fra aldi der hedder VIBELLE. som jeg også har set har vundet flere tests som politiken har lavet.

Kan man sagens bruge dem til nyfødte eller skal man hen og bruge pampers eller libero eller sådan ?

Vi brugte bare de billige fra rema1000

Anmeld

30. januar 2011

Pinkrose

jannebjerre skriver:

Vi brugte bare de billige fra rema1000

Også da de var nyfødte ?

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

Denisep skriver:

Det er helt op til den enkelte hvad man vil bruge af ble mærke til sit barn... 

Vi startede med både pampers og libero... Pampers synes jeg slet ikke om.. Libero fortsatte vi med i lang tid, indtil vi fik en Lidl og siden da har vi købt deres bleer som faktisk er ret gode for os... 

Vi giver 50,- pr pakke og der mellem 44 - 50 stk i en pakke... 

Anmeld

30. januar 2011

jannebjerre

Denisep skriver:

Også da de var nyfødte ?

Ja da
Felix har aldrig taget skade

Anmeld

30. januar 2011

Fru Dinesen

Vi bruger også landlord fra Rama1000 og Albertes mås har det super fint 

Anmeld

30. januar 2011

Skouboe

Vibelle var for store til Silja den første måneds tid, så vi brugte Libero indtil hun var ca. 1 måned og derefter har vi brugt Vibelle.

Anmeld

31. januar 2011

nilletøz

Vi brugte pamers i starten, gik over til aldi, og nu bruger vi de billige fra bilka...

Anmeld

31. januar 2011

Pinkrose

okay super

men tror jeg får en ret stor unge så håber hun kan passe dem fra aldi

men ku da godt være man skulle købe en enkel pakke af de andre i tilfælde af de er for store

Anmeld

31. januar 2011

Mama2980

Jeg har brugt libero når de er nyfødte, og senere har vi brugt dem fra aldi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.