thilde-tusindfryd skriver:
Jeg tænker bare, at når det er en velkommen til verden fest, så skal det gøres ret hurtig efter fødslen. Også hvor det stadig er en nyhed, så familien kan hilse på vidunderet.
Min familie er meget spredt over hele landet, så de kommer ikke bare sådan lige forbi. Så hvis der sku gå et halvt år, inden de så den lille, så er det jo ligesom ikke nyt længere.
Jeg vil også gerne holde festen om sommeren, så det kan blive udendørs, for jeg har ike plads indenfor.
vi har også familie der kommer fra hele landet - og størstedelen har faktisk ikke mødt Sol endnu. heller ikke de fleste af vores venner, da vi bor på sydfyn og hele min familie + hele vennekredsen er i københavn og hele Sørens familie er i nordjylland. det er lidt mærkeligt at de først ser hende til festen, men det vidste vi godt i forvejen
men netop fordi de kommer langvejsfra mange af dem, så har vi valgt at det skal være mere end kaffe og kage, der serveres en rigtig middag og det hele. og ja, så skal der jo være nogle sange osv som jeg har skrevet om tidligere
så det kommer nok også meget an på hvilken slags fest du vælger, sådan rent mad og tidsmæssigt, hvis du forstår.
hvis du føder start-midt juni, så er der jo stadig heeeeelt til august og endda starten af september at holde det udenfor, så det skal skam nok gå!
evt læg beslag på en dato, det gjorde jeg (Sørens fars fødselsdato, hans far er død) og så kan du vente med de egentlige invitationer til barnet er kommet og du føler dig sikker på at du/I kan overskue festen på det tidspunkt. det er sådan jeg har gjort det i hvert fald 
Anmeld