problemer med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Kay

qp skriver:

Øhh ... jeg tror du er helt på et forkert spor her frøken! Det handler jo ikke om en og samme person men om, at man skal være i stand til at elske før man kan hade og omvendt.... 

øhhhm nr. 1 så aner du vist nok ikke om jeg er frøken (og føler det en smule nedladene at blive kaldt af folk jeg ikke kender da jeg i denne sammehæng forbinde det ord med ung og uvidene!)

nr. 2 så er det jo lige det jeg skriver... at det ikke er person bestemt, altså at man godt kan hade personer man aldrig har elsket, men ja kærlighed kan vændes til had...

og ja man ved ikke hvad had er før man har oplevet kærlig hed, og man ved ikke hvad surt er før man har smagt de andre smagasvarianter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hahahaha

Looooool ! 

Anmeld

2. februar 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hejsa

Min kærestes eks kæreste (gennem mange år) arbejder i den lokale Føtex, en Føtex jeg altid har handlet i.

Sagen er nu den at efter min kæreste og jeg har fundet sammen og vi skal i Føtex bliver han sur og irriteret. Han slipper min hånd hvis hun kommer forbi, han går væk fra mig og skal pludselig kigge på køkkenting for at undgpå hende osv. Han vil ikke handle i Føtex fordi han ikke gider se hende. Jeg undrer mig meget over at det kan være et problem eftersom han jo burde være ovre hende og hun over ham - det er 3 års tid siden de gik fra hinanden. Min kærste og jeg har barn sammen og har været sammen i 1,5 år - kendt hinanden i 2 år.

Er det mig der overreagerer når jeg bliver sur/ked af det når han bevidst forsøger at undgå hende og tilmed nærmest skubber mig væk? -Føler han er flov over mig og stadig har noget i klemme ift eks'en.

Når jeg forsøger at konfrontere ham, bliver han irriteret og gider ikke rigtig snakke med mig, men han siger dog at det er fordi han ikke vil tale med hende fordi han antager at jeg så bliver jaloux (?!"#¤!?)

Hvad mener I og hvad ville I gøre hvis I sad i sådan situation?

Ved du noget om hvilket forhold de har haft?

Om det var seriøst?

Hvem der dumpede hvem? Osv..

Men jo - jeg ville også blive stiktosset hvis min kæreste/mand smed min hånd væk, hvis vi nærmede os hans ex.

Anmeld

2. februar 2011

britze

tror det er meget forskelligt hvordan man har det med eks'er... jeg har overhovedet ingen problemer med min eks, men min kæreste kan ikke tåle synest af hans.. tog mig lang tid at acceptere at han stadig kunne være så sur på hende, for syntes bare at hun var lidt irrelevant. tænkte at han da måtte have et eller andet i klemme, hvilket selvfølgelig gik mig på.. prøvede at snakke med ham om hvorfor det var sådan, men det gad han ikke snakke om... (han har det også sådan at man ikke snakker om eks'er, hvilket kan være både en fordel og en ulempe i starten. men er faktisk fint nu)

har brugt meget energi på at tænke på dette, men gør det ikke mere, da jeg ikke er et sekund i tvivl om at det er mig han vil have og elsker og bliver bekræftet i dette hver eneste dag.

ved jeg var blevet sur hvis han slap min hånd fordi han så eks'en, men måske du bare skulle tage alene i føtex, så du ikke selv skaber den ubehagelige situation for jer begge..

der er ikke langt fra kærlighed til had, men tror ikke at der er en vej fra had til kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.