tror det er meget forskelligt hvordan man har det med eks'er... jeg har overhovedet ingen problemer med min eks, men min kæreste kan ikke tåle synest af hans.. tog mig lang tid at acceptere at han stadig kunne være så sur på hende, for syntes bare at hun var lidt irrelevant. tænkte at han da måtte have et eller andet i klemme, hvilket selvfølgelig gik mig på.. prøvede at snakke med ham om hvorfor det var sådan, men det gad han ikke snakke om... (han har det også sådan at man ikke snakker om eks'er, hvilket kan være både en fordel og en ulempe i starten. men er faktisk fint nu)
har brugt meget energi på at tænke på dette, men gør det ikke mere, da jeg ikke er et sekund i tvivl om at det er mig han vil have og elsker og bliver bekræftet i dette hver eneste dag.
ved jeg var blevet sur hvis han slap min hånd fordi han så eks'en, men måske du bare skulle tage alene i føtex, så du ikke selv skaber den ubehagelige situation for jer begge..
der er ikke langt fra kærlighed til had, men tror ikke at der er en vej fra had til kærlighed
Anmeld