problemer med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Min kærestes eks kæreste (gennem mange år) arbejder i den lokale Føtex, en Føtex jeg altid har handlet i.

Sagen er nu den at efter min kæreste og jeg har fundet sammen og vi skal i Føtex bliver han sur og irriteret. Han slipper min hånd hvis hun kommer forbi, han går væk fra mig og skal pludselig kigge på køkkenting for at undgpå hende osv. Han vil ikke handle i Føtex fordi han ikke gider se hende. Jeg undrer mig meget over at det kan være et problem eftersom han jo burde være ovre hende og hun over ham - det er 3 års tid siden de gik fra hinanden. Min kærste og jeg har barn sammen og har været sammen i 1,5 år - kendt hinanden i 2 år.

Er det mig der overreagerer når jeg bliver sur/ked af det når han bevidst forsøger at undgå hende og tilmed nærmest skubber mig væk? -Føler han er flov over mig og stadig har noget i klemme ift eks'en.

Når jeg forsøger at konfrontere ham, bliver han irriteret og gider ikke rigtig snakke med mig, men han siger dog at det er fordi han ikke vil tale med hende fordi han antager at jeg så bliver jaloux (?!"#¤!?)

Hvad mener I og hvad ville I gøre hvis I sad i sådan situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

TbCp

Jeg var blevet tosset hvis min mand slap min hånd og gik væk fordi en af hans ex-kærester kom...

Havde engang en kæreste som ikke ville holde mig i hånden når vi handlede, han slap min hånd hver gang vi kom ind i butikken, om det var fordi hans ex arbejdede der aner jeg ikke.... men engang blev jeg så irriteret fordi det virkede som om han var flov over mig, så da han igen slap min hånd da vi kom ind i butikken og samtidig gik lidt foran mig så "brølede" jeg skingert igennem butikken "skaaaattteeeeerrrrr skal vi ikke holde i hånd, hva skaaaattteeerrr"

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg var blevet tosset hvis min mand slap min hånd og gik væk fordi en af hans ex-kærester kom...

Havde engang en kæreste som ikke ville holde mig i hånden når vi handlede, han slap min hånd hver gang vi kom ind i butikken, om det var fordi hans ex arbejdede der aner jeg ikke.... men engang blev jeg så irriteret fordi det virkede som om han var flov over mig, så da han igen slap min hånd da vi kom ind i butikken og samtidig gik lidt foran mig så "brølede" jeg skingert igennem butikken "skaaaattteeeeerrrrr skal vi ikke holde i hånd, hva skaaaattteeerrr"

Hahahaha

Anmeld

30. januar 2011

Kay

altså, der er tit mange følelser i klemme når man ender et parforhold... det er 2½ år siden jeg gik fra min x... og jeg er da glad og lettet over at han er flyttet LAAAANGT væk.... for jeg ville blive vred óg iriteret hver gang jeg skulle kigge på ham...

og ja følelser i klemme har jeg sku ogå nok... men ingen der minder om kærlighed... og jeg ville nok reagere på samme måde som din mand, hvis jeg mødte x'en i føtex... gå væk og undgå... for ellers ville jeg hidse mig så meget op at jeg kunne finde på at lae en "scene" midt i føtex... og hvis jeg var dig... ville jeg da heller ha en kæreste der undgik x'en end en der lavede en scene

Anmeld

30. januar 2011

Kay

ups blev ik helt færdig...

forestil dig at han gerne ville snakke med hende... og at han ikke ville holde dig i hånden, eller skubbede dig væk så han kunne snakke med hende... ellerr sågar hellere ville tage ned og handle uden dig!?

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ups blev ik helt færdig...

forestil dig at han gerne ville snakke med hende... og at han ikke ville holde dig i hånden, eller skubbede dig væk så han kunne snakke med hende... ellerr sågar hellere ville tage ned og handle uden dig!?

Ja det er værre.

Jeg mener bare at man nok bør vente med at sskabe familie med en anden hvis man får følelser af den ene eller anden karakter når man ser sin ex.

Mit barns far kommer og henter vores barn til samvær hveranden weekend og jeg har absolut ingen problemer med at se ham, snakke med ham og lign,. Det bringer absolut INGEN følelser frem i mig, hverken had, kærlighed eller andet.

Man kan ikke hade uden at elske..

Anmeld

30. januar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

ROFLMAO....det der er bare SÅ godt

Håber han blev kureret

Anmeld

30. januar 2011

SussieThyssen

Ja, der er et lille problem..men helt ærligt..så lad da være med at handle sammen i Føtex..så enkelt er det vel løst

Det ville jeg da gøre.
Ingen grund til at opsøge konflikter, vel??

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, der er et lille problem..men helt ærligt..så lad da være med at handle sammen i Føtex..så enkelt er det vel løst

Det ville jeg da gøre.
Ingen grund til at opsøge konflikter, vel??

Kærligst
Sussie

nej kan sagtens forstå hvad du siger. Det er mere bare princippet i at hvis han har følelser for sin eks så gider jeg da ikke spilde mit liv på ham. Og desuden så synes jeg da bestemt ikke jeg skal sættes under hende på hans pririoteringsliste.

Anmeld

30. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

nej kan sagtens forstå hvad du siger. Det er mere bare princippet i at hvis han har følelser for sin eks så gider jeg da ikke spilde mit liv på ham. Og desuden så synes jeg da bestemt ikke jeg skal sættes under hende på hans pririoteringsliste.

Det tror jeg bestemt heller ikke du er..jeg tror bare at han er hudløs, hvad den dame angår..og jeg har selv haft det sådan med en x engang. Jeg tror slet ikke han tænker negativt om dig eller at det overhovedet har noget at gøre med dig, men ganske enkelt det faktum, at han ikke kan klare at være hvor hun er eller vil tale om hende.
Så skån manden lidt, bær over med ham og lad være med at tage ham med i i Føtex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.