problemer med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja det er værre.

Jeg mener bare at man nok bør vente med at sskabe familie med en anden hvis man får følelser af den ene eller anden karakter når man ser sin ex.

Mit barns far kommer og henter vores barn til samvær hveranden weekend og jeg har absolut ingen problemer med at se ham, snakke med ham og lign,. Det bringer absolut INGEN følelser frem i mig, hverken had, kærlighed eller andet.

Man kan ikke hade uden at elske..

det ved jeg nu ikke... der er mennesker i denne verden jeg hader unde nogensinde at havde elsket dem... fx. den mand der voldtog mig da jeg var 14 år.... og ham har/vil jeg aldrig elske!

men ja en x man engang har elsket, kan der være føelsen af svigt der bliver vendt til had... men jeg vil ikke sige at man ikke kan hade en person uden at elske den person...

men der er vi jo nok forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja det er værre.

Jeg mener bare at man nok bør vente med at sskabe familie med en anden hvis man får følelser af den ene eller anden karakter når man ser sin ex.

Mit barns far kommer og henter vores barn til samvær hveranden weekend og jeg har absolut ingen problemer med at se ham, snakke med ham og lign,. Det bringer absolut INGEN følelser frem i mig, hverken had, kærlighed eller andet.

Man kan ikke hade uden at elske..

det ved jeg nu ikke... der er mennesker i denne verden jeg hader unde nogensinde at havde elsket dem... fx. den mand der voldtog mig da jeg var 14 år.... og ham har/vil jeg aldrig elske!

men ja en x man engang har elsket, kan der være føelsen af svigt der bliver vendt til had... men jeg vil ikke sige at man ikke kan hade en person uden at elske den person...

Anmeld

30. januar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

ROFLMAO....det der er bare SÅ godt

Håber han blev kureret

Sådan noget pjat gider jeg sgutte finde mig i

Anmeld

30. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

Hejsa

Min kærestes eks kæreste (gennem mange år) arbejder i den lokale Føtex, en Føtex jeg altid har handlet i.

Sagen er nu den at efter min kæreste og jeg har fundet sammen og vi skal i Føtex bliver han sur og irriteret. Han slipper min hånd hvis hun kommer forbi, han går væk fra mig og skal pludselig kigge på køkkenting for at undgpå hende osv. Han vil ikke handle i Føtex fordi han ikke gider se hende. Jeg undrer mig meget over at det kan være et problem eftersom han jo burde være ovre hende og hun over ham - det er 3 års tid siden de gik fra hinanden. Min kærste og jeg har barn sammen og har været sammen i 1,5 år - kendt hinanden i 2 år.

Er det mig der overreagerer når jeg bliver sur/ked af det når han bevidst forsøger at undgå hende og tilmed nærmest skubber mig væk? -Føler han er flov over mig og stadig har noget i klemme ift eks'en.

Når jeg forsøger at konfrontere ham, bliver han irriteret og gider ikke rigtig snakke med mig, men han siger dog at det er fordi han ikke vil tale med hende fordi han antager at jeg så bliver jaloux (?!"#¤!?)

Hvad mener I og hvad ville I gøre hvis I sad i sådan situation?

Jeg ville prøve at finde et roligt tidspunkt at tale med ham om det. Jeg ville fortælle ham, at jeg ikke blev jaloux, men havde brug for at vide, hvad der foregår. Jeg ville tilbyde ham,  at vi kunne tale om det, når han var klar (i løbet af et par dage) så han ikke følte sig klemt op i et hjørne, men havde tid til at finde ud af med sig selv, hvad der egentlig sker...

Held og lykke med det

Kh Molly

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Sådan noget pjat gider jeg sgutte finde mig i

Hehe..jeg kunne have fundet på noget af det samme.
Ligesom dengang en eller anden dulle sad på min kærestes lår og gjorde sig lækker, så gik jeg he og sagde:
-Så skat, så er det på tide du vipper hende af!
Og så så jeg på hende og tilføjede:
- For hvad der er mit, er mit, og det er der ingen andre, der skal pille ved!

Anmeld

31. januar 2011

Steph_Laurits

SussieThyssen skriver:

Hehe..jeg kunne have fundet på noget af det samme.
Ligesom dengang en eller anden dulle sad på min kærestes lår og gjorde sig lækker, så gik jeg he og sagde:
-Så skat, så er det på tide du vipper hende af!
Og så så jeg på hende og tilføjede:
- For hvad der er mit, er mit, og det er der ingen andre, der skal pille ved!

Haha, good one!

Gid jeg havde nosser (ikke i bogstavligeste forstand ) nok til at gøre det, men tror bare jeg ser så farlig ud så kæresten ikke tør lade det ske  

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

StephanieJ skriver:

Haha, good one!

Gid jeg havde nosser (ikke i bogstavligeste forstand ) nok til at gøre det, men tror bare jeg ser så farlig ud så kæresten ikke tør lade det ske  

Sådan hehe!

Anmeld

31. januar 2011

qp

Kay skriver:

Øhh ... jeg tror du er helt på et forkert spor her frøken! Det handler jo ikke om en og samme person men om, at man skal være i stand til at elske før man kan hade og omvendt.... 

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Jeg var blevet tosset hvis min mand slap min hånd og gik væk fordi en af hans ex-kærester kom...

Havde engang en kæreste som ikke ville holde mig i hånden når vi handlede, han slap min hånd hver gang vi kom ind i butikken, om det var fordi hans ex arbejdede der aner jeg ikke.... men engang blev jeg så irriteret fordi det virkede som om han var flov over mig, så da han igen slap min hånd da vi kom ind i butikken og samtidig gik lidt foran mig så "brølede" jeg skingert igennem butikken "skaaaattteeeeerrrrr skal vi ikke holde i hånd, hva skaaaattteeerrr"

Jeg er helt enig - synes det er en besynderlig adfærd

Anmeld

31. januar 2011

june1987

Jeg var blevet stik tosset hvis min kæreste han undvigede mig pga en ex

så tror jeg nok lige jeg sgu have en god forklaring til ikke at smide ham på porten, det er måske små ting, men kan han ikke vise sin kærlighed foran mig pga en eks er han det SLET ikke værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.