Angelspot skriver:
Det er stort set de samme prisklasser som herhjemme, så der er slet ikke noget at spare ved at tage derned, der er Bulgarien altså meget meget billigere. Men jeg havde et ønske om at prøve at komme til Cypern så det måtte koste
Så et måltid kunne nemt løbe op i 30 euro også tit mere, med mad og drikkevarer.
Jeg skal lige lægge nogle billeder ind i morgen, så du kan se hvor skønt der er 
Når jeg tænker på ture, kan det feks være som at tage med en båd på tur, hvor man kommer rundt om øen og får mulighed for at bade i Den Blå Lagune. Klartblåt vand hvor man bader blandt fisk, skønt og fantastisk. Vi var selv på forskellige ture for at opleve øen, bla lejede vi en bil og kørte op i Troodos bjergene, men vær obs på at man kører i den forkerte side af vejen 
Man kan også tage over den tyrkiske grænse og shoppe, det er meget billigere hvis man er til turistkøb som feks ure, tøj osv. Øen er jo delt op i en græsk og en tyrkisk del, det er meget spændende historie hvis man er til sådan noget, så det kan man godt snakke med de lokale om, de vil gerne fortælle 
Men det er rigtigt hvad en siger; det er super varmt, så man skal være klar over at det ikke er ligesom 30 g herhjemme, når det er 30 g dernede. Så vil ikke anbefale i tager afsted senere hvis i skal have en 2 årig med. Men så længe i kan holde jer kølige og indendørs i de varmeste timer, så tror jeg nu nok det skal gå 
Okay, så skal man ikke tage derned fordi det er billigt...mon det er billigere at være på den tyrkiske side end den græske? Synes jeg læste, at det er billigere i Larnaca end i Protaras..eller var det omvendt
Hvis vi tager afsted midt i maj, mon der så er mere tilpas temperatur? Jeg skal starte på JM udd. til august (hvis jeg kommer ind), så vi kan ikke tage afsted derefter.