Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der så ikk der kan svare på om jeg er gravid? Ingen tegn på mens, men to dage over tid...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: Er der så ikk der kan svare på om jeg er gravid? Ingen tegn på mens, men to dage over tid...
Haha. Samme spgsm. herfra Ej, det er jeg nu ikke. Men jeg ville bare gerne have min mens snart kom !
SD21 skriver: Haha. Samme spgsm. herfra Ej, det er jeg nu ikke. Men jeg ville bare gerne have min mens snart kom !
hehe... jeg vilikk have min mens kommer...
jeg skulle have haft den i torsdag og den er stadigvæk ikk kommet, men når jeg tester er den negativ....
Baby-støv skriver: hehe... jeg vilikk have min mens kommer... jeg skulle have haft den i torsdag og den er stadigvæk ikk kommet, men når jeg tester er den negativ....
Jeg ved faktisk ikk hvad jeg gerne vil have. Altså, jeg ville ikke blive ked af at være gravid, men hvis ikke det er det, så må den da bare gerne komme ! Jeg ved ikke hvornår jeg skal have det - min cyklus var på 43 dage sidste gang Og det skal lige siges at den har været nogenlunde regelmæssig !
SD21 skriver: Jeg ved faktisk ikk hvad jeg gerne vil have. Altså, jeg ville ikke blive ked af at være gravid, men hvis ikke det er det, så må den da bare gerne komme ! Jeg ved ikke hvornår jeg skal have det - min cyklus var på 43 dage sidste gang Og det skal lige siges at den har været nogenlunde regelmæssig !
Altså at den var nogenlunde regelmæssig inden den udeblev så lang tid sidste gang
Kan godt forstå dig... Bare så man ved hva der sker... Sådan har jeg det lige nu.... Det er irriterende, Ingen mens men negativ.... Så kom dog mens, så jeg kan komme igang i næste måned...
Baby-støv skriver: Kan godt forstå dig... Bare så man ved hva der sker... Sådan har jeg det lige nu.... Det er irriterende, Ingen mens men negativ.... Så kom dog mens, så jeg kan komme igang i næste måned...
Ja, lige præcis !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128