spådom ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Sof

mariamiss6 skriver:

Det er desværre ikke noget jeg selv styrer, og heller ikke noget jeg kan gøre ved berøring eller sådan noget...

Jeg ville gerne kunne bestemme over det, og altså være i stand til at føle efter når jeg ville det, og der var brug for det.

Men det er noget som bare en gang imellem kommer til mig, lidt som en indskudt tanke/idé...

Lige præcis det samme her, bortset fra at jeg har det fint nok med ikke at kunne styre det. I forvejen synes jeg det er lidt skræmmende, så jeg behøver ikke at kunne styre det også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

twinboys skriver:

Ja jeg har også oplevet at kunne sige til flere piger både herinde og udenfor space world at de var gravide inden de selv havde nået at tage en test... Også flere gange har jeg kunne sige hviken dag de fødte... Men kønnet nej det kan jeg ikke se eller fornemme eller hvad man kalder det... Men det kommer også bare lige sådan til mig... Sådan en 6. sans...

Oplever tit episoder hvor jeg siger her og det her har jeg oplevet før...og nu sker der det her.....

Har snakket med spøgelser...

Ved der er mere mellem himmel og jord...

Majbritt

'spørgelser også?? sådan slags ånder?!

Anmeld

29. januar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Sof skriver:

Lige præcis det samme her, bortset fra at jeg har det fint nok med ikke at kunne styre det. I forvejen synes jeg det er lidt skræmmende, så jeg behøver ikke at kunne styre det også 

ej hvor vildt.. Tja kender du/i så nogle sjove metoder til at læse barnets køn ?

Anmeld

29. januar 2011

Dot D

Jeg har "set" nogle af mine veninder gravide, også inden de selv vidste det. Har lidt "evner" og har set flere ting, som så siden er sket, det er ikke altid lige godt, for det er både gode og dårlige ting, jeg ser. Måske derfor bliver jeg mere urolig, hvis jeg "ser"  noget skidt om feks mine børn, så kan jeg helt få tårer i øjnene og håber så at det ikke sker 

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

den-lykkeligste skriver:

'spørgelser også?? sådan slags ånder?!

Ja afdøde...

Anmeld

29. januar 2011

LIZO

jeg viste da min søster var gravid. hvordan ved jeg ikke.. men vidste det bare.. så da hun kom på besøg en dag havde jeg pakket alle mit gravilitet tøj ned samt nogle bøger osv.. der måtte hun så os indrømme.. det var ike fordi du var anderledes. hun havde ikke en bule eller noget.. var os sikker på lars søster var gravid. og havde så os ret der

og ved første gravilitet var jeg sikker på det var en dreng. og ganske rigtigt kom der en lille dreng ud.

2 gang var  jeg sikker på det var en pige, men turde ikke tro på det.. men til scanningen lå prinsessen med meget spredte ben. så det var ret tydeligt vi ikke skulle ha en dreng mere

Anmeld

29. januar 2011

Sof

den-lykkeligste skriver:

ej hvor vildt.. Tja kender du/i så nogle sjove metoder til at læse barnets køn ?

Nej, for det er som sagt ikke noget jeg kan styre, men bare en fornemmelse jeg får og som meget gerne holder stik også 

Anmeld

29. januar 2011

mariamiss6

den-lykkeligste skriver:

Har ingen metoder til det. Jeg får det bare helt tilfældigt som en almindelig tanke... Eller en mavefornemmelse om du vil....

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

sad lige og tænkte over at der faktisk er nogle mennesker der kan mærke hvis en kvinde er gravid eller retter kan fortælle hvad hun venter sig? synes det er vildt utroligt.. kender ik selv nogle der har denne evne! men om nogle herinde gør, eller selv har evnerne ?

Min mor og....min søn!!

De to rammer aldrig ved siden af.
Min mor er clair voyant, så det undrer mig ikke så meget, men min søn kan også.
Da hans storesøs ventede den første gik de to mod alle os andre og påstod at det blev en dreng...og det blev det..det samme med Emma og nu Ida.
Vi har oplevet det gang på gang.
Men de kan ikke på afstand...de skal have personen foran sig.
Sjovt var det, da Nickolai lige fyldt 13 år og som ellers er lidt genert af sig, gik forbi vores nabo og kastede et kort blik på hendes ret nye lille bule på maven og sagde: Dav XX og davs lille pige.
Hun lignede en, der lige var faldet ned fra månen.
-Hvor ved han det fra? sagde hun så og klappede hånden over munden..Det er der jo ingen der skal vide, sagde hun så.
Jeg grinede og sagde, at det er bare noget han kan.
Jeg antager, at han har evnen fra min mor

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. januar 2011

TbCp

Jeg drømte en nat at en veninde kom og viste mig et billede af hende selv med en lille topmave og fortalte at hun var gravid og i uge 8+5 (mener jeg det var).
Dagen efter fortalte hun mig så at hun rent faktisk var gravid og i uge 8 + 4

En anden gang havde jeg en skrækkelig drøm om nogle børn jeg skulle redde ud af et brændende hus... lidt derfra stod en sort skygge/mand og kiggede på.
Dagen efter kunne jeg læse i avisen at to drenge, i den by vi boede i, var brændt inde om natten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.