Jeg har tit fornemmelse for om folk er gravide, eller om det går godt eller skidt med det...
Jeg vidste for eksempel da Tjuhl blev gravid, og var slet ikke i tvivl om at det hele ville gå rigtig godt, og ende med en rigtig levende baby. :D
For ikke ret længe siden ringede jeg til min selvvlagte bonusmor, for at høre om hun i sin butik havde noget stof jeg kunne bruge til at sy Mei tais... Og så snart hun tog røret, og jeg havde sagt ordene 'baby-bære-dims' VIDSTE jeg bare at hendes datter var gravid (lidt usædvanligt, da hun er højt oppe i alderen, og i mange år har sagt hun ikke ville have flere). Lige bagefter fortalte min bonusmor mig så, at datteren er gravid 
Til min søsters polterabend var der også en pige, som jeg vidste forsøgte på at blive gravid, men af uforklarlige årsager havde svært ved det. Jeg kan huske hun på et tidspunkt stod lidt afsides fra os andre, og der tænkte jeg bare "hun er sgu da gravid!" Og ganske rigtigt, det var hun 
Da jeg selv blev gravid første gang anede jeg overhovedet SLET IKKE uråd, og fandt kun ud af det fordi jeg tog en test som et led af en joke (lang historie). Til gengæld vidste jeg, mange år før jeg blev gravid, at jeg ville få en søn 
Som teenager kunne jeg fornemme når der var sket folk noget slemt. Oftest hvis det var i form af voldtægt/incest/pædofili. Det kan jeg stadig, men det var storslemt da jeg var stor teenager.
Jeg vidste også nogle gange når der ville ske et eller andet. Ikke noget slemt, men små ting, som at jeg lige skulle stoppe, fordi der ville komme en cyklist rundt om hjørnet. Og en enkelt gang da jeg var med i en bilulykke, der vidste jeg også lige inden det skete, at det ville ske....