Eva. skriver:
Hej piger..
Jeg kunen godt tænke mig at høre jer der har haft lang afstand til en kæreste hvad I gjorde...hvad endte det med og hvordan fungerede det da det stod på at skulle pendle til hinanden..
Jeg har jo måtte æde en masse af mine egne ord...dejligt at blive klogere og især i kærlighedsøjemed...
Men nu står jeg så bare her hvor jeg gerne vil høre hvordan andre har tacklet ikke at have en kæreste som man bare lige kan besøge for en halv time..
Der er 100km og en times kørsel imellem, så det er jo ikke så voldsomt igen..
men alligevel..
God dag til alle...
Jeg havde en kæreste der boede 4 timer i væk i tog. Vi var sammen lidt over et halvt år, og det fungerede fint nok at man fik savnet hinanden. MEN! Det kræver, at man er i stand til at vise følelser. Vi gik fra hinanden, fordi han var totalt følelsesmæssigt utilgængelig. Jeg fik aldrig at vide, at han savnede mig, selvom vi kun sås hver 2. weekend. Han sagde aldrig jeg var dejlig, bekræftede mig aldrig, og det fik jeg nok af til sidst. Min erfaring siger mig, at når man nu ikke kan være sammen og VISE sin kærlighed, så er man nødt til at give bare et minimum af udtryk for den 
Men hey, det var for det bedste, for nu har jeg jo mødt manden i mit liv, som aldrig glemmer at bekræfte mig, selvom vi sover i samme seng hver nat 
Anmeld