Forhold og afstand...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.608 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Aves.

Hej piger..

Jeg kunen godt tænke mig at høre jer der har haft lang afstand til en kæreste hvad I gjorde...hvad endte det med og hvordan fungerede det da det stod på at skulle pendle til hinanden..

Jeg har jo måtte æde en masse af mine egne ord...dejligt at blive klogere og især i kærlighedsøjemed...

Men nu står jeg så bare her hvor jeg gerne vil høre hvordan andre har tacklet ikke at have en kæreste som man bare lige kan besøge for en halv time..

Der er 100km og en times kørsel imellem, så det er jo ikke så voldsomt igen.. men alligevel..

God dag til alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Sabina92

Eva. skriver:

Hej piger..

Jeg kunen godt tænke mig at høre jer der har haft lang afstand til en kæreste hvad I gjorde...hvad endte det med og hvordan fungerede det da det stod på at skulle pendle til hinanden..

Jeg har jo måtte æde en masse af mine egne ord...dejligt at blive klogere og især i kærlighedsøjemed...

Men nu står jeg så bare her hvor jeg gerne vil høre hvordan andre har tacklet ikke at have en kæreste som man bare lige kan besøge for en halv time..

Der er 100km og en times kørsel imellem, så det er jo ikke så voldsomt igen.. men alligevel..

God dag til alle...

Vi valgte at flytte sammen, vi kunne bare ikke undvære hinanden så længe af gangen (;

- Han rejste mest hen til mig

Anmeld

29. januar 2011

Mor-til-asta-09

Eva. skriver:

Hej piger..

God dag til alle...

Jeg har prøvet at have 2 langdistance forhold.. det første var med min efterskolekæreste, som jeg havde været sammen med hele året.. Jeg boede i aalborg og han i esbjerg, men fungerede fint på skolen, men da vi stoppede der kunne det ikke gå mere.. Vi havde været så tætte, også kom vi så langt fra hinanden..

Det andet var da jeg var 18, der var jeg også sammen med en i et år.. jeg fra aalborg, og ham fra herning.. og det gik ikke i stykker pga afstanden, men pga personlige årsager

Så jeg vil absolut sige god for langdistance forhold...

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Sabina92 skriver:

Vi valgte at flytte sammen, vi kunne bare ikke undvære hinanden så længe af gangen (;

- Han rejste mest hen til mig

Dejligt...det ville da også være det skønneste at kunne en dag..men det bliver vidst desværre ikke aktuelt her, altså ikke de første 10-15 år..

Anmeld

29. januar 2011

CarinaSB

Da mig og per begyndte at komme sammen var det faktisk et helved .. Han boede sammen med hans eks og jeg hos mine bedsteforældre .. Vi havde 2 timers kørelse til hinanden .. Men vi så kun hinanden fra tirsdag aften til Onsdag eftermiddag .. Så da vi havde kommet sammen i 4 mdr valgte vi at flytte sammen .. :) Og nu har vi bodet sammen i 3 år og 2 mdr .. hehe 

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg har prøvet at have 2 langdistance forhold.. det første var med min efterskolekæreste, som jeg havde været sammen med hele året.. Jeg boede i aalborg og han i esbjerg, men fungerede fint på skolen, men da vi stoppede der kunne det ikke gå mere.. Vi havde været så tætte, også kom vi så langt fra hinanden..

Det andet var da jeg var 18, der var jeg også sammen med en i et år.. jeg fra aalborg, og ham fra herning.. og det gik ikke i stykker pga afstanden, men pga personlige årsager

Så jeg vil absolut sige god for langdistance forhold...

Lyder dejligt og hvis man vil det...så skal det også bare fungere...

Anmeld

29. januar 2011

Sabina92

Eva. skriver:

Dejligt...det ville da også være det skønneste at kunne en dag..men det bliver vidst desværre ikke aktuelt her, altså ikke de første 10-15 år..

Hehe ja..

- Men tror du skal tage det som det kommer, så finder i den måde der fungere bedst for jer

Anmeld

29. januar 2011

Mor-til-asta-09

Eva. skriver:

Lyder dejligt og hvis man vil det...så skal det også bare fungere...

Ja lige præcis

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

CarinaSB skriver:

Da mig og per begyndte at komme sammen var det faktisk et helved .. Han boede sammen med hans eks og jeg hos mine bedsteforældre .. Vi havde 2 timers kørelse til hinanden .. Men vi så kun hinanden fra tirsdag aften til Onsdag eftermiddag .. Så da vi havde kommet sammen i 4 mdr valgte vi at flytte sammen .. Og nu har vi bodet sammen i 3 år og 2 mdr .. hehe 

Det lyder godt nok også som en hård en...altså vi kan jo ses en del, så det bliver nok ikke så hårdt på den konto...kun lige når det er børneweeekender der kan vi jo desværre ikke ses...

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Sabina92 skriver:

Hehe ja..

- Men tror du skal tage det som det kommer, så finder i den måde der fungere bedst for jer

Jeg var som også bare nysgerrig for at høre andres erfaringer og valg og løsninger... men der er jo klart forskel på at være ung uden børn og så et par gamle nisser som mig og min med en masse børn med os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.