Gravid i hele 3 dage og nu er det slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Ann.

Nej nej nej søde! 

Havde kun lige logget på for at finde en dejlig positiv update fra dig 

Hvor må det være hårdt!

Men jeg håber alligevel at du hænge i - trods den smerte du må føle lige nu. Det skal nok gå søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

bette

ej det er jeg virkelig ked af at høre... :S men der er jo ikke andet for end i må prøve igen... 

uhh er sku ked af det på dine vegne :S

Anmeld

31. januar 2011

2721

Chalala85 skriver:

Dine kram betyder mere end du aner søde.. så tusind tak for dem de varmer på et godt sted

Så sender jeg endnu flere

Anmeld

31. januar 2011

lykke78

Hej. Jeg ved det er svært og alt følelse bare træls lige nu. Men hvis det kan trøste dig hvilket jeg godt ved det ikke kan så sker sa oftest pga der er noget halv med barnet. Og mangler organer eller diverse arne ben osv. Har selv prøvet det tidligt i en graviditet og var glad for det skete der og ikke mdmpwjdg var endnu længere henne. Ved det er svært men hvis du fortsætter mange gange med at abortere så få det undersøgt da der kan være noget galt med din livmoder selvfølgelig kun hvis det fortsætter. Føler med dit tab. Håber du snart bliver gravid igen! Knus

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Vil blot fortælle, at jeg har læst dit indlæg og føler med dig. Jeg ved, hvad du går igennem.

Tanker herfra...

Anmeld

31. januar 2011

Chalala85

TrineLærke skriver:

Nej nej nej søde! 

Havde kun lige logget på for at finde en dejlig positiv update fra dig 

Hvor må det være hårdt!

Men jeg håber alligevel at du hænge i - trods den smerte du må føle lige nu. Det skal nok gå søde 

Ville ønske jeg kunne give den positive update.. jeg hænger i så godt jeg kan... men må indrømme at det er hårdere end jeg egentlig lige havde regnet med... 2. graviditet endelig og så en !"#¤%&/ SA igen Men det skal nok gå og jeg VED vi nok skal få vores baby en dag.. snart.. helst

Anmeld

31. januar 2011

Chalala85

bette skriver:

ej det er jeg virkelig ked af at høre... men der er jo ikke andet for end i må prøve igen... 

uhh er sku ked af det på dine vegne

Nej vi må hænge i og prøve ikke at lade det stå i vejen for ønsket om en lille spurk mere... knus

Anmeld

31. januar 2011

Chalala85

Puslingen skriver:

Så sender jeg endnu flere

Tak søde.. fantastisk at modtage

Anmeld

31. januar 2011

Chalala85

Jeg ved det.. og jeg prøver virkelig også at tænke at det var for det bedste.. men det gør skisme stadig ondt i hjertet.. øvøv

Men ja op igen

lykke78 skriver:

Hej. Jeg ved det er svært og alt følelse bare træls lige nu. Men hvis det kan trøste dig hvilket jeg godt ved det ikke kan så sker sa oftest pga der er noget halv med barnet. Og mangler organer eller diverse arne ben osv. Har selv prøvet det tidligt i en graviditet og var glad for det skete der og ikke mdmpwjdg var endnu længere henne. Ved det er svært men hvis du fortsætter mange gange med at abortere så få det undersøgt da der kan være noget galt med din livmoder selvfølgelig kun hvis det fortsætter. Føler med dit tab. Håber du snart bliver gravid igen! Knus

Anmeld

31. januar 2011

Chalala85

Baagøe skriver:

Vil blot fortælle, at jeg har læst dit indlæg og føler med dig. Jeg ved, hvad du går igennem.

Tanker herfra...

takker.. det er altid rart at vide man ikke er den eneste selvom man abslolute heller ikke ønsker for nogen at prøve det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.