Gravid i hele 3 dage og nu er det slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Chalala85

Daydreamer81 skriver:

Det gør mig ondt

tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Zafir

29. januar 2011

Chalala85

Zafir skriver:

Tak søde Zafir

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Chalala85 skriver:

Ja som nogen af jer ved har jeg testet positiv... hertil morgen fik jeg de samme smerter som sidste år da jeg fik en SA... nu bløder jeg.. har kontaktet lægevagten og den er god nok.. endnu en SA til mig... tak for lort... tak fordi jeg fik håbet i 3 dage.. Tak fordi jeg virkelig troede på det igår og gik glad i seng.. for nu var det vores tur.. NOT snydt igen... orker det sku ikke mere. Lort på Lot konstant!!!!!

Nej det er løgn... stakkels lille dig... sender dig et varmt kram

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

Gid det var.. god nok den mest ondskabsfulde løgn.. men nope.. en realitet desværre... tak for krammet søde, gengælder det bestemt

twinboys skriver:

Nej det er løgn... stakkels lille dig... sender dig et varmt kram

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Chalala85 skriver:

Gid det var.. god nok den mest ondskabsfulde løgn.. men nope.. en realitet desværre... tak for krammet søde, gengælder det bestemt

Jeg er så ked af det på dine vegne og håber snart at der kommer en spire som virkelig også ønsker at vokse sig stor inde i din mavse

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

twinboys skriver:

Jeg er så ked af det på dine vegne og håber snart at der kommer en spire som virkelig også ønsker at vokse sig stor inde i din mavse

Det håber jeg virkelig også.. ikke flere skuffelser.. det er ikke menneskeligt... tak søde.. jeg håber dit håb kan give lidt lykke i min retning.

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Chalala85 skriver:

Det håber jeg virkelig også.. ikke flere skuffelser.. det er ikke menneskeligt... tak søde.. jeg håber dit håb kan give lidt lykke i min retning.

sender gerne mere...

Anmeld

29. januar 2011

B&J

ved slet ikke hvad jeg skal skrive det må gøre så ondt inden i og har så meget respekt for jer der mister et barn og tør prøve igen efter noget tid selv om det gør så ondt inden i....

men vil sende dig verdens største krammer og håber snart i er oven på igen

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

twinboys skriver:

sender gerne mere...

Send for den da, mine arme er åbne hihi thanks again sweetie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.