Gravid i hele 3 dage og nu er det slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.121 visninger
90 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Chalala85

Ja som nogen af jer ved har jeg testet positiv... hertil morgen fik jeg de samme smerter som sidste år da jeg fik en SA... nu bløder jeg.. har kontaktet lægevagten og den er god nok.. endnu en SA til mig... tak for lort... tak fordi jeg fik håbet i 3 dage.. Tak fordi jeg virkelig troede på det igår og gik glad i seng.. for nu var det vores tur.. NOT snydt igen... orker det sku ikke mere. Lort på Lot konstant!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Sujan

Jeg kan slet ikke forestille mig den smerte du må føle lige nu...

Ville bare ikke læse din sørgelige besked uden at svare. Hvor er det uretfærdig..

Anmeld

29. januar 2011

KajaHH

Hvor er jeg dog ked af at høre det.

Kæmpe trøste herfra.

Anmeld

29. januar 2011

Valle81

Chalala85 skriver:

Ja som nogen af jer ved har jeg testet positiv... hertil morgen fik jeg de samme smerter som sidste år da jeg fik en SA... nu bløder jeg.. har kontaktet lægevagten og den er god nok.. endnu en SA til mig... tak for lort... tak fordi jeg fik håbet i 3 dage.. Tak fordi jeg virkelig troede på det igår og gik glad i seng.. for nu var det vores tur.. NOT snydt igen... orker det sku ikke mere. Lort på Lot konstant!!!!!

For helvede da også..............................

Anmeld

29. januar 2011

Seker

Chalala85 skriver:

Øv

Her troede vi alle sammen der skulle komme en lille trold mere Det er ikke retfærdigt, at der findes SA...

Op på hesten igen, du har trods alt en lækkertrold i Mikkel...

Anmeld

29. januar 2011

camillahej

Det mega træls og hårdt testede positiv d. 19 januar vi var os overlykkelige mig og min kæreste siden har jeg ikke testede positiv men min mens er dog ikke kommet men det os et nederlag!!!

& det pisse hårdt!

Anmeld

29. januar 2011

blomst84

Det er simpelthen ikke fair ALTSÅ!!!!!!! Jeg føler så meget med dig, det gør så skide ondt... Du må endelig skrive hvis der er noget jeg på nogen måde kan gøre. Kæmpe knus...

Anmeld

29. januar 2011

_-Kathrine-_

Eeeeeejjjj... hvor er det dog bare uretfærdigt

Det er jeg bare så ked af at høre... kan umuligt sige noget der kan trøste dig, men håber virkelig bare det snart er jeres tur..!

og tanker fra Kathrine

Anmeld

29. januar 2011

RiUL

Nej smukke    

Du får et kæmpe kram af mig  Det gør mig virkelig ondt!

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Åhh, hvor er jeg ked af at høre jeres eventyr sluttede før det rigtig kom igang

Ved hvor hårdt det er, men tænk på, at det er bedre den selv vælger fra, end I skulle tage beslutningen om, om I vil sætte et sygt barn til verden... Det har ihvertfald hjulpet mig meget...

Men dejligt I kan blive gravide og så må I hygge ekstra meget om hinanden den næste svære tid...

Stort varm knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.