tøj til baby kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

camillakrath

michelledam skriver:

hehe ja jeg må nok også give min kæreste ret i at vi kigger meget.. men kigger jo efter udsalg og gode tilbud og studere hvad man kan få og sådan hihihihihi..

men tror bare ikke rigtig de kommer til at forstå det behov en kvinde har når hun er gravid for at kigge den slags.. jeg har så desværre det problem at jeg ikke selv kan tage afsted i bilen da jeg har fået piskesmæld og ikke er i stand til at sidde bag rattet mere end 10 min. på en dag. ellers får jeg så mange smerter samt jeg bliver svimmel.. så han er desværre nødtil at skulle med mig hver gang stakkels mand

Jeg har fået bækkenløsning. Men desværre ligger h&m kun 10 min. væk. Vi bor inde i Aalborg. Så hver gang jeg skal ned og handle kan jeg lige gennemgå alle børnetøjsbutikkerne

Min kæreste er mere praktisk. Køber batterier til babyalarmen og sådan.

De kan sgu ikke leve uden os alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Maise

camillakrath skriver:

Det er altså en super god liste

Men tænkte på - hvor meget tøj tror du ca. man skal bruge til et maj-barn?

hmm svært at sige. jeg har et vinterbarn. jeg ville købe lidt forskellige sæt. 4 par bukser og bluser lidt sokker, strømpebukser, et par hjelme, en køredragt ( en forårsdragt), 6 langærmet og 6 kortærmet bodyer. og 2 trøjer. resten kan du købe når baby er født og du ser havd du får i gaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.