tøj til baby kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

camillakrath

Maise skriver:

listen er sendt. ja for de kan snildt gylpe, tisse skide 3 sæt til om dagen indimellem og så er det surt ikke at have nok.

jeg tror jeg havde 8-10 par af hver. ( altså noget af det var bare noget billigt eller brugt tøj ) og det blev brugt flittigt. 

Min pige på 13 mdr. er på penicillin og har derfor remouladerøv. hun har skidt 4 bodyer igennem i dag

Du må MEGET gerne sende den liste til mig også, hvis du gider

Kunne også godt bruge lidt mere fornemmelse af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Maise

michelledam skriver:

mange tak for listen

og jeg var slet ikke klar over at man skulle have så meget hehe.. så jeg skal da vidst på brugt markedsjagt nu tror jeg ellers bliver det godt nok dyrt...  og ja jeg må bare igang med at have købt mere, næste problem at overbevise kæresten om hvor meget man egentlig skal have hihihihi ihhhh jeg synes det er dejligt at skulle blive mor har set så meget frem til det her med at købe tøj osv tusinde tak for svar

nej tøj skal man have en del af, selvfølgelig kan man vaske men rart at have nok.

Anmeld

29. januar 2011

Maise

camillakrath skriver:

Du må MEGET gerne sende den liste til mig også, hvis du gider

Kunne også godt bruge lidt mere fornemmelse af det

hvad er din email

Anmeld

29. januar 2011

camillakrath

michelledam skriver:

ja men hvad er mange bodyer egentlig? det er vel også et spørgsmål om hvor tit man vasker tøj. nu har vi heldigvis selv vaskemaskine og tørretumbler.

vi har dog måtte på januar-udsalgs jagt hehe.. jeg synes det er virkelig svært ikke at købe noget.. ligeså snart jeg ser lyserødt, er det som om min krop bare automastisk går derover. og kæresten er vidst lidt træt af mig efterhånden hehe nu ikke fordi jeg bruger mange penge men fordi jeg hele tiden skal kigge på baby ting hihihihi... jamen for helvede mand jeg har aldrig prøvet det og synes jeg har ventet tålmodigt indtil nu hihihihihi. men det er vel bare svært for de mænd at sætte sig ind i altså hehehe....

Jeg tror ikke vores bliver en bette en, vi har fået afvide hun allerede nu har meget lange ben. og nu er far og en ret høj mand så mon ikke hun bliver en lang en ellers må vi jo bare som du siger bukke bukserne op en gang

Vores er også allerede over gennemsnittet og min man er 1,95 høj, så hans odds er gode Men man ved jo aldrig - måske er han lille når han kommer ud alligevel

Jeg tror heller ikke mændene forstår det helt. Som han sagde til mig sidste gang i HogM "jamen skat - det her har vi jo kigget på de første 10 gange" haha. Men der måtte jeg faktisk give ham ret.

Anmeld

29. januar 2011

camillakrath

Maise skriver:

hvad er din email

camillakrjo@hotmail.com

Og tusind tak

Anmeld

29. januar 2011

Maise

camillakrath skriver:

camillakrjo@hotmail.com

Og tusind tak

så er den sendt til dig også, bare en guide, få ikke stress over den

Anmeld

29. januar 2011

camillakrath

Maise skriver:

så er den sendt til dig også, bare en guide, få ikke stress over den

Nej, det er bare så dejligt med en "guide"

Anmeld

29. januar 2011

Maise

camillakrath skriver:

Nej, det er bare så dejligt med en "guide"

ja det synes jeg også for så kan man kigge, sortere og shoppe

i stedet for selv at skulle finde ud af det hele.

Anmeld

29. januar 2011

Mother-love

camillakrath skriver:

Vores er også allerede over gennemsnittet og min man er 1,95 høj, så hans odds er gode Men man ved jo aldrig - måske er han lille når han kommer ud alligevel

Jeg tror heller ikke mændene forstår det helt. Som han sagde til mig sidste gang i HogM "jamen skat - det her har vi jo kigget på de første 10 gange" haha. Men der måtte jeg faktisk give ham ret.

hehe ja jeg må nok også give min kæreste ret i at vi kigger meget.. men kigger jo efter udsalg og gode tilbud og studere hvad man kan få og sådan hihihihihi..

men tror bare ikke rigtig de kommer til at forstå det behov en kvinde har når hun er gravid for at kigge den slags.. jeg har så desværre det problem at jeg ikke selv kan tage afsted i bilen da jeg har fået piskesmæld og ikke er i stand til at sidde bag rattet mere end 10 min. på en dag. ellers får jeg så mange smerter samt jeg bliver svimmel.. så han er desværre nødtil at skulle med mig hver gang stakkels mand

Anmeld

29. januar 2011

camillakrath

Maise skriver:

ja det synes jeg også for så kan man kigge, sortere og shoppe

i stedet for selv at skulle finde ud af det hele.

Det er altså en super god liste

Men tænkte på - hvor meget tøj tror du ca. man skal bruge til et maj-barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.