Hvor meget tænker i på...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Mullefisen2011

Tropez skriver:

Ja selvfølgelig må du det, jeg var desværre for mange andre herinde en af de heldige der kun skulle 2 forsøg igennem men det har så også taget os 7 år at nå til de forsøg fordi vi i første omgang blev afvist på grund af at jeg vejede for meget og skulle tabe mig 

Tak for svaret..
Puhh også en lang kamp i skulle igennem, men hvor er det dejligt at høre det lykkedes jer i 2. forsøg.. jeg VIL tro på det her forsøg som er vores 2. forsøg..  håber vi kan trylle og er lige så heldige som jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Puhh tro mig søde.. Er heller ikke selv den mest positive man kan tænke sig.. men det er vores eneste chance for vores ønskebarn så selvom man nogle gange har TOTAL opgivet.. er jeg nødt til at kæmpe og tro på det..

Ja.. Jeg synes egentlig, at jeg normalt er god til at bevare det gode humør.. Men efter vores negative test i denne uge, har jeg vidst mistet lidt af håbet.. Har bare lyst til at åbne en flaske vin, tage ud og rejse - alt andet end den hårde kamp for ønskebarnet..

Anmeld

29. januar 2011

Fenja09

Jeg har godt nok ikke været i behandling for barnløshed, men vi prøvede i næsten over 3 år før det lykkedes os på naturlig vis at blive gravid. Er nu 10+0 henne

Jeg har haft alle tankerne med, hvad skal vi gøre hvis ikke det lykkedes, skal jeg i behandling - vil det virke, hvis ikke, hvad så?! Vi var inde på snakken om adoption - for jeg vil have børn, og var det ikke muligt for os at få "vores eget", så var jeg 100 % sikker på, at vi ville ha´adopteret. Kunne stadig godt finde på at adoptere, men det tror jeg nu ikke kæresten vil når nu vi har set bevis på, at jeg godt kan blive gravid  

Er af den mening, at det kan godt være at man vælger at adoptere for sin egen skyld, men oveni det, får man en bonus - man hjælper også et barn i verden til at få et kærligt og trygt hjem - så ingen tvivl, ville adoptere hvis ikke jeg selv kunne få børn

/Fenja

Anmeld

29. januar 2011

Tropez

Lisbeth1985 skriver:

Hej Tropez

Tak for dit svar. Det er dejligt at høre, at de tanker jeg tumler med ikke er helt unormale

Jeg håber, at vi ligesom jer får held med det andet IVF-forsøg

Jeg håber, at jeres lille spire har det godt

Lisbeth

jeg  alt hvad jeg kan for alle dem i denne gruppe jeg har måtte efterlade uden de 2 streger, og nej det er ikke unormalt overhovedet, jeg har sågar lavet min egen hjemmeside omkring det, vi var igennem og nogle af de tanker man gennemgår, den vrede der kan ophobe sig i en når folk omkring en bliver gravide ved et "uheld" og vi andre har måtte kæmpe sådan for det, da vi blev afvist første gang på grund af min vægt slog det benene så meget væk under mig at der gik 5 år før vi overhovedet begyndte at snakke om børn igen jeg kunne intet overskue, og da min svigerinde for et halv år siden meldte at hun var 3 mdr, gik jeg helt ned, vi skulle først igang med andet forsøg og jeg følte bare det aldrig blev mig, men har siden måtte indse at det nok var det der skulle til for at jeg ikke fokusrede så meget på at nu skulle jeg blive gravid, for jeg tænkte stort set ikke på det under hele andet forløb, fordi jeg nærmest havde givet op, ikke sådan for alvor men der var aligevel et eller andet, og så præcis en måned efter at svigerinden havde meldt ud at hun var gravid, ja så kunne jeg så sige det samme.

og 

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Ja.. Jeg synes egentlig, at jeg normalt er god til at bevare det gode humør.. Men efter vores negative test i denne uge, har jeg vidst mistet lidt af håbet.. Har bare lyst til at åbne en flaske vin, tage ud og rejse - alt andet end den hårde kamp for ønskebarnet..

Til sidst når man et punkt hvor man ikke lige kan overskue tingene mere søde.. Jeg synes at hvis i har tid, overskud og råd til det så skulle i pleje jer selv lidt og tage på weekend et eller andet sted hen eller bestille ferie for at komme lidt væk og tænke på noget andet.. Det har vi gjort i denne proces ellers var vi kørt surt i det.. Husk jer selv i denne proces..

Anmeld

29. januar 2011

Musen85

Lisbeth1985 skriver:

Hvor meget tænker i på, at det ikke er sikkert, at behandlingen mod barnløsheden resulterer i et barn? Og har i en plan i tilfælde af, at det ikke gør?

Lisbeth

Jeg har tit tænkt på det.. men vælger lidt for min egen skyld at ignorere det. Syntes det er en ulidelig tanke og selv-pineri, for mit eget vedkommende. beholder tanken med at det nok skal lykkes engang, når Skejby engang tager sig sammen til at vi kan komme igang med behandling

Vi har ingen plan, hvis dette ikke virker.. Endten hedder det adoption eller "gøre det selv" - men med 50% chance for at vi skal afbryde graviditeter i 12 uge, pga sygt foster.. Så vi sætter alt vores håb i Behanlingen på Skejby

Anmeld

29. januar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hvor meget tænker i på, at det ikke er sikkert, at behandlingen mod barnløsheden resulterer i et barn? Og har i en plan i tilfælde af, at det ikke gør?

Lisbeth

For os er dette den eneste mulighed.. Så jeg kan ikke holde tanken ud... Er indimellem helt kørt ned af det.. Især i øjeblikket efter den mislykkede graviditet... Men så er det godt at have en mand der tror 100% på det og er der selvom det ikke lykkedes... Han er bare livet for mig... Jeg har aldrig elsket et andet menneske så højt nogensinde og følt mig så elsket... Så at kunne få en lille med lige netop ham ville være stort..

Anmeld

29. januar 2011

Sujan

Jeg tænker utrolig meget over det.. Og derfor vi også prøver at trække tiden lidt ud inden vi skal i behandling..

Jeg er endnu ikke i behandling men der går ikke længe for vi nok skal. Men jeg er simpelthen så bange for at det ikke skal lykkes med behandling at jeg næsten ikke tør... Gav det nogen mening???

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

For os er dette den eneste mulighed.. Så jeg kan ikke holde tanken ud... Er indimellem helt kørt ned af det.. Især i øjeblikket efter den mislykkede graviditet... Men så er det godt at have en mand der tror 100% på det og er der selvom det ikke lykkedes... Han er bare livet for mig... Jeg har aldrig elsket et andet menneske så højt nogensinde og følt mig så elsket... Så at kunne få en lille med lige netop ham ville være stort..

Det lyder som om, at du har en fantastisk mand Hvorfor er dette jeres eneste mulighed? Kan i ikke adoptere?

Lisbeth

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

Sujan skriver:

Jeg tænker utrolig meget over det.. Og derfor vi også prøver at trække tiden lidt ud inden vi skal i behandling..

Jeg er endnu ikke i behandling men der går ikke længe for vi nok skal. Men jeg er simpelthen så bange for at det ikke skal lykkes med behandling at jeg næsten ikke tør... Gav det nogen mening???

Det giver super meget mening.. Jeg har slet ikke lyst til at skulle igang med vores 2.IVF-forsøg af samme grund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.