Hvor meget tænker i på...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Lisbeth1985

Hvor meget tænker i på, at det ikke er sikkert, at behandlingen mod barnløsheden resulterer i et barn? Og har i en plan i tilfælde af, at det ikke gør?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Mullefisen2011

Tænker faktisk ret meget på det til tider og bryder helt sammen ved tanken..  Jeg kan ikke lige overskue tanken om at der ikke kommer et positivt resultat ud af det..  Så er nød til at være positiv og sige at det nok skal lykkes..

Anmeld

29. januar 2011

Tropez

Lisbeth1985 skriver:

Hvor meget tænker i på, at det ikke er sikkert, at behandlingen mod barnløsheden resulterer i et barn? Og har i en plan i tilfælde af, at det ikke gør?

Lisbeth

Kan kun sige at inden jeg blev gravid, var det næsten det eneste jeg kunne tænke på, hvad nu hvis det ikke lykkes, hvorfor må jeg ikke få en der ligner mig og min kæreste, hvorfor er det ikke min tur nu, når alle andre nu bliver gravide, og sådan var det bare hele vejen igennem, jeg har sagt at jeg helst ikke ville adoptere, af en eller anden grund har jeg ikke følt mig godt tilpas ved det, men det med at få mit eget barn fyldte bare så ekstrem meget, især under den første behandling, hvor jeg lå og tuede øjnene ud ved min kærestes side, fordi jeg så gerne ville have en lille blåøjet udgave af ham, og må jo nok sige at jeg tror det er en process man bare må og skal igennem før det lykkes, uanset hvilket grundlag for barnløshed man har.

Men heldigvis så kan det jo lykkes, det er jeg da et bevis på 

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Jeg sender en masse baby- støv afsted til jer alle sammen... Der er rigeligt så snup endeli det i skal bruge...

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

Tropez skriver:

Kan kun sige at inden jeg blev gravid, var det næsten det eneste jeg kunne tænke på, hvad nu hvis det ikke lykkes, hvorfor må jeg ikke få en der ligner mig og min kæreste, hvorfor er det ikke min tur nu, når alle andre nu bliver gravide, og sådan var det bare hele vejen igennem, jeg har sagt at jeg helst ikke ville adoptere, af en eller anden grund har jeg ikke følt mig godt tilpas ved det, men det med at få mit eget barn fyldte bare så ekstrem meget, især under den første behandling, hvor jeg lå og tuede øjnene ud ved min kærestes side, fordi jeg så gerne ville have en lille blåøjet udgave af ham, og må jo nok sige at jeg tror det er en process man bare må og skal igennem før det lykkes, uanset hvilket grundlag for barnløshed man har.

Puhh dit svar rørte mig lige lidt
Må jeg spørge hvor mange forsøg i var igennem..

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

Tropez skriver:

Hej Tropez

Tak for dit svar. Det er dejligt at høre, at de tanker jeg tumler med ikke er helt unormale

Jeg håber, at vi ligesom jer får held med det andet IVF-forsøg

Jeg håber, at jeres lille spire har det godt

Lisbeth

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

twinboys skriver:

Jeg sender en masse baby- støv afsted til jer alle sammen... Der er rigeligt så snup endeli det i skal bruge...

Det er hårdt brug for det - så tak

Anmeld

29. januar 2011

Tropez

Mullepigen86 skriver:

Puhh dit svar rørte mig lige lidt
Må jeg spørge hvor mange forsøg i var igennem..

Ja selvfølgelig må du det, jeg var desværre for mange andre herinde en af de heldige der kun skulle 2 forsøg igennem men det har så også taget os 7 år at nå til de forsøg fordi vi i første omgang blev afvist på grund af at jeg vejede for meget og skulle tabe mig 

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Tænker faktisk ret meget på det til tider og bryder helt sammen ved tanken..  Jeg kan ikke lige overskue tanken om at der ikke kommer et positivt resultat ud af det..  Så er nød til at være positiv og sige at det nok skal lykkes..

Du har ret! Må lige grave de positive tanker frem igen..

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Du har ret! Må lige grave de positive tanker frem igen..

Puhh tro mig søde.. Er heller ikke selv den mest positive man kan tænke sig.. men det er vores eneste chance for vores ønskebarn så selvom man nogle gange har TOTAL opgivet.. er jeg nødt til at kæmpe og tro på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.