Anonym Underretning til kommunen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

ARG mand.. hvor det bare lavt gjort af ham.. 

hvor må det svære svært at skulle igennem det.. 

men nu ved jeg godt hvem du er. (skal nok lade være med at sige det) men jeg har set dig (hveretfald lidt) sammen med din datter (den lille af dem) og der er jo ikke hold i noget af det.. men kan godt forstå du har et hvis forbehold for hva han vil kunne gøre..

men jeg tror godt jeg tør sige at du er i gode hænder hos din kæreste. og også hvis der kommer en sag, for som du siger har de ikke noget på dig.

Og til sidst.. et STOOOOOORT  

Tak søde...

Ja du ka tro jeg er  i gode hænder... har ik haft det så godt som jeg har det nu sammen med ham. 

Han er virkelig god ved mig og prinsessen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Ellim

KÆFT en kæmpe idiot han er.. Og ja - det lyder som en man ikke lige kan sætte sig ned og snakke med for at finde en fælles løsning på han åbenbart opdigtet beskyldning.. Ihhh en spade..

I hvilken forbindelse kender du ham? (hvis man må spørge)

Anmeld

28. januar 2011

Trine89

Anonym skriver:

Tak søde...

Ja du ka tro jeg er  i gode hænder... har ik haft det så godt som jeg har det nu sammen med ham. 

Han er virkelig god ved mig og prinsessen.

hvor er det godt at hører søde..  

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

KÆFT en kæmpe idiot han er.. Og ja - det lyder som en man ikke lige kan sætte sig ned og snakke med for at finde en fælles løsning på han åbenbart opdigtet beskyldning.. Ihhh en spade..

I hvilken forbindelse kender du ham? (hvis man må spørge)

Min store  datters far og jeg kendte ham tilbage i 05, og så tog han kontakt til mig sidste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.