Anonym Underretning til kommunen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Har du gemt smsérne fra ham?

For har han truet dig OG din datter direkte har du nok til at anmelde ham.

Jeg ville aldrig tøve med at anmelde sådan en psykopat, for det sekund du gør det, har han magten 100%

Jeps har alle sms'erne men i følge politiet er det IKKE nok... han ska stå foran mig og nærmest tæske mig før de gør andet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg kender det bare så godt fra min eks, jeg var i lang tid også meget usikker på, hvad han kunne finde på.

Men godt du har npget hjælp.

Har haft tilknytning til kommunen og familiehuset i ca 5 år nu og indtil videre har de stadigvæk ingen mistanke om at jeg ikke ka ta mig af min datter...

Men at han synker SÅ lavt og anmelder mig og så endda ANONYMT ved jo hvem idioten er... og ka sku godt lægge 2 og 2 sammen... Men han blev os gal da han fandt ud af han ik ku få mig som kæreste og det er os så noget der ligger bag... 

Men er sku så gal... mine børn betyder ALT for mig så det er sku et ømt emne og det benytter han sig af...  

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

Jeps har alle sms'erne men i følge politiet er det IKKE nok... han ska stå foran mig og nærmest tæske mig før de gør andet... 

Typisk altså. Hvis de ved manden er syg i hovedet.

Utroligt at der nærmest skal blod på bordet inden de får øjnene op. -Skulle mene at det var bedre at forebygge end at helbrede.

Jeg fik da på et tidspunkt trusler på livet, og det gik politiet da videre med selvom det kun var via sms. Ved så ikke om det var fordi de havde overfaldet mig før.

men gem smsérne ligegyldigt hvad. Så kan du da i hvert fald vise dem frem på mødet.

Anmeld

28. januar 2011

wamse

Anonym skriver:

Har haft tilknytning til kommunen og familiehuset i ca 5 år nu og indtil videre har de stadigvæk ingen mistanke om at jeg ikke ka ta mig af min datter...

Men at han synker SÅ lavt og anmelder mig og så endda ANONYMT ved jo hvem idioten er... og ka sku godt lægge 2 og 2 sammen... Men han blev os gal da han fandt ud af han ik ku få mig som kæreste og det er os så noget der ligger bag... 

Men er sku så gal... mine børn betyder ALT for mig så det er sku et ømt emne og det benytter han sig af...  

Lige præcis, han rammer jo på det værste punkt over hovedet

Så er man simpelthen også lav, når man tyer til så lousy metoder.

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Typisk altså. Hvis de ved manden er syg i hovedet.

Utroligt at der nærmest skal blod på bordet inden de får øjnene op. -Skulle mene at det var bedre at forebygge end at helbrede.

Jeg fik da på et tidspunkt trusler på livet, og det gik politiet da videre med selvom det kun var via sms. Ved så ikke om det var fordi de havde overfaldet mig før.

men gem smsérne ligegyldigt hvad. Så kan du da i hvert fald vise dem frem på mødet.

De ligger på min tlf og der blir de...

Men det er SÅ ubehageligt tøs ikke engang opholde mig i min lejlighed da jeg jo ik ved hvad han ka finde på... 

Det var det samme med min x mand tilbage i 07 der ville politiet intet gøre selvom jeg havde tydelige tegn på mishandling men næh nej vi var jo gift og boede sammen... så jeg ku passe mig selv... hmmmm

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Lige præcis, han rammer jo på det værste punkt over hovedet

Så er man simpelthen også lav, når man tyer til så lousy metoder.

Han kæmper selv en kamp for at få lov til at se sine og ser den ene 5 timer 1 gang hver 2 mdr. SÅ han burde sku passe sig selv og sine børn. De andre må han ikke se for kommunerne og mødrene... 

Anmeld

28. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

De ligger på min tlf og der blir de...

Men det er SÅ ubehageligt tøs ikke engang opholde mig i min lejlighed da jeg jo ik ved hvad han ka finde på... 

Det var det samme med min x mand tilbage i 07 der ville politiet intet gøre selvom jeg havde tydelige tegn på mishandling men næh nej vi var jo gift og boede sammen... så jeg ku passe mig selv... hmmmm

Kender det. min mors x tæskede hende osse for sindsygt ind imellem, og det er åbenbart "ok" når man eén gang har valgt at leve sammen.
Der skulle osse vildt meget til før hun kunne få et tilhold.

Det system fatter jeg bare slet ikke. -og jeg kan godt forstå at du ikke tør være i din lejlighed.

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Kender det. min mors x tæskede hende osse for sindsygt ind imellem, og det er åbenbart "ok" når man eén gang har valgt at leve sammen.
Der skulle osse vildt meget til før hun kunne få et tilhold.

Det system fatter jeg bare slet ikke. -og jeg kan godt forstå at du ikke tør være i din lejlighed.

Det er bare ik okay at politiet har den holdning... Tænk lige på hvor mange der får tæsk og blir voldtaget hvor de nærmest siger jamen det er din egen skyld da du selv har valgt at bo sammen med personen... 

Anmeld

28. januar 2011

Nemesis

Jeg håber da du allerede har fået en kopi at den underretning så du ved hvad du anklages for, på den måde kan du jo meget nemmere forberede dig til jeres møde og evt. bede instituionen/dp om en udtalelse på netop de punkter som anmeldelsen går på.

Skriver han noget om økonomisk uansvarlighed kan du jo bruge dine bankudskrifter osv osv.

:-) Sisse

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Jeg håber da du allerede har fået en kopi at den underretning så du ved hvad du anklages for, på den måde kan du jo meget nemmere forberede dig til jeres møde og evt. bede instituionen/dp om en udtalelse på netop de punkter som anmeldelsen går på.

Skriver han noget om økonomisk uansvarlighed kan du jo bruge dine bankudskrifter osv osv.

:-) Sisse

Nej har ingen kopi fået... kun brev om at jeg ska møde deroppe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.