Anonym Underretning til kommunen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

Det er bare ik okay at politiet har den holdning... Tænk lige på hvor mange der får tæsk og blir voldtaget hvor de nærmest siger jamen det er din egen skyld da du selv har valgt at bo sammen med personen... 

Jamen altså. Det er fuldstændig åndsvagt, og dybt, dybt tragisk for dem der sidder i fælden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Nemesis

Anonym skriver:

Nej har ingen kopi fået... kun brev om at jeg ska møde deroppe... 

Du har krav på en kopi! Så få fat i sagsbehandleren på mandag og hvis du kan så sig du kommer og henter en kopi.

:-) Sisse

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Du har krav på en kopi! Så få fat i sagsbehandleren på mandag og hvis du kan så sig du kommer og henter en kopi.

:-) Sisse

Okay... tak det vil jeg gøre.

Anmeld

28. januar 2011

frksukkertop

Selvom det er hårdt, syntes jeg du skal være glad for at kommunen reagerer på en anonym meddelelse. Det er jo kun et "sundhedstegn" fra kommunen. Men når det så er sagt er det dybt tragisk!

Jeg kender en far som blev anklaget,af moderen, for at slå barnet (de boede ikke sammen længere). Det satte gang i den helt store efterforskning, og drengen som var ca 7 år, blev taget ud af skolen for at tale med diverse folk. Men til sidst tilstod hans ex, og fortalte at det var noget hun fandt på. Det resulterede i at han nu bor fast ved sin far og moderen har (desværre) ham hver 2. weekend.

Husk på at alt der kan hjælpe dig senere er vigtige at sikre. Også hvad han siger hvis han henvender sig, eller hvad andre folk oplever med ham.

Selv om det er svært, så kommer alle sådan nogle bump til at styrke dig senere.

Du får alt held og lykke herfra

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

frksukkertop skriver:

Selvom det er hårdt, syntes jeg du skal være glad for at kommunen reagerer på en anonym meddelelse. Det er jo kun et "sundhedstegn" fra kommunen. Men når det så er sagt er det dybt tragisk!

Jeg kender en far som blev anklaget,af moderen, for at slå barnet (de boede ikke sammen længere). Det satte gang i den helt store efterforskning, og drengen som var ca 7 år, blev taget ud af skolen for at tale med diverse folk. Men til sidst tilstod hans ex, og fortalte at det var noget hun fandt på. Det resulterede i at han nu bor fast ved sin far og moderen har (desværre) ham hver 2. weekend.

Husk på at alt der kan hjælpe dig senere er vigtige at sikre. Også hvad han siger hvis han henvender sig, eller hvad andre folk oplever med ham.

Selv om det er svært, så kommer alle sådan nogle bump til at styrke dig senere.

Du får alt held og lykke herfra

Mange tak... Du har ret  men det er skide hårdt for var endelig på vej ud af kommune systemet men nu blir jeg så lige tvunget til at blive hængende endnu...

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

Puuhha..hvordan har du overhovedet kunne lære sådan et menneske at kende?

Men jeg vil da sige, at du har gjort det helt rigtige...kontaktet politiet og så må du jo møde op deroppe på kommunen sammen med den der familie-en du har.
Øvøv..den slags kan man godt være foruden.

Der må jo ligge en baggrund for at han gør det, skulle man tro.
Følg rådene fra familierådgiveren og samarbejd med kommunen, så er det dig der har dit på det tørre og overlad ham til politiet.
Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal rådgive dig bedst, det er en meget svær og utålelig situation at stå i.
Men et stort knus skal du have

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Puuhha..hvordan har du overhovedet kunne lære sådan et menneske at kende?

Men jeg vil da sige, at du har gjort det helt rigtige...kontaktet politiet og så må du jo møde op deroppe på kommunen sammen med den der familie-en du har.
Øvøv..den slags kan man godt være foruden.

Der må jo ligge en baggrund for at han gør det, skulle man tro.
Følg rådene fra familierådgiveren og samarbejd med kommunen, så er det dig der har dit på det tørre og overlad ham til politiet.
Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal rådgive dig bedst, det er en meget svær og utålelig situation at stå i.
Men et stort knus skal du have

Kærligst
Sussie

Har siden dag 1 samarbejdet med kommunen... og ka ik se  nogen grund til andet... 

Men er bare så gal over han ka finde på det... Bare fordi ALLE hans børn er tvangsfjernet og han kun må se den ene behøver han da ik gå til angreb på andre der har det svært.

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har siden dag 1 samarbejdet med kommunen... og ka ik se  nogen grund til andet... 

Men er bare så gal over han ka finde på det... Bare fordi ALLE hans børn er tvangsfjernet og han kun må se den ene behøver han da ik gå til angreb på andre der har det svært.

Næ...man kan undre sig

Anmeld

28. januar 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Der er desværre  mange derude i DK, der kan finde på at melde uhæmmet til kommune, bare for at få gennem trumfet deres..

Så længe man ikke bukker under for truslerne og holder hoved kold.. Kommer de ingen vejene, andet end de i sidste ende vil fremstå som utroværdige og så kan man jo under sig over hvorfor at de overhoved gider

Anmeld

28. januar 2011

Trine89

ARG mand.. hvor det bare lavt gjort af ham.. 

hvor må det svære svært at skulle igennem det.. 

men nu ved jeg godt hvem du er. (skal nok lade være med at sige det) men jeg har set dig (hveretfald lidt) sammen med din datter (den lille af dem) og der er jo ikke hold i noget af det.. men kan godt forstå du har et hvis forbehold for hva han vil kunne gøre..

men jeg tror godt jeg tør sige at du er i gode hænder hos din kæreste. og også hvis der kommer en sag, for som du siger har de ikke noget på dig.

Og til sidst.. et STOOOOOORT  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.