Angående madras til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

mth1987

milopilo skriver:

Gud ja det havde jeg da slet ikke tænkt på.. at det måske ikke er så godt at blande søvnen sammen med legen... Hmmm åhh nej nu ved jeg ikke....  Men slyngen i loftet.. sover din i den??

det gjorde hun stort set fra starten af, fik en da hun var 1 md og vi har været super glade for den. jeg lavede en til min søster til deres barn. så man kan selv lave dem.

og de er bare geniale.

jeg kan sende et billede til dig hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

det gjorde hun stort set fra starten af, fik en da hun var 1 md og vi har været super glade for den. jeg lavede en til min søster til deres barn. så man kan selv lave dem.

og de er bare geniale.

jeg kan sende et billede til dig hvis det er

Ja det må du meget gerne! Kunne være en rigtig god ide

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

milopilo skriver:

Ja det må du meget gerne! Kunne være en rigtig god ide

kan sende to af dem jeg har lavet og så den vi havde til vores datter.

har du en mail eller mobil nr jeg kan sende det til. du kan bare skrive en pb med det

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

kan sende to af dem jeg har lavet og så den vi havde til vores datter.

har du en mail eller mobil nr jeg kan sende det til. du kan bare skrive en pb med det

Det ville være perfekt.. du må meget gerne sende til min mail på mils@sol.dk..

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

milopilo skriver:

Det ville være perfekt.. du må meget gerne sende til min mail på mils@sol.dk..

så det sendt

Anmeld

28. januar 2011

birthee

milopilo skriver:

Ja det rigtig.. Men synes bare det er lidt svært med sove situationerne.. Vi bor i to plans hus og vugge og tremmeseng står ovenpå.. Men hun kan jo så sove udenfor i haven i barnevognen og i liften inden for i under etagen.. Ja jeg ved ikke.. men det kommer nok af sig selv.. Men ja kravlegården er nok ret stor og ikke så tryg som liften ville være.. Men synes bare madrassen i den lift er så tynd og aner ikke om den er god nok..

Jeg ville bruge en dyne i kravlegården, med et legetæppe over.. I stedet ville jeg nok vælge at bruge pengene på en tykkere madras til liften, som jeg også ville lade baby sove i indenfor - det er mere hule-agtig for den lille...

Knus

Anmeld

28. januar 2011

ønskebørn74

milopilo skriver:

Vi har lige købt en kravlegård,  hvor der ikke medfulgte madras.. Jeg har tænkt hun skal sove i den når hun er indenfor og vi er i underetagen af huset.. Nogen ideer til madras? Tænkte måske på en skummadras også bare klippe til i mål og en blød dyne oven på så der er blødt.. men er der nogle der har andre ideer? skal helst ikke være for dyrt, men hun skal jo også ligge godt.. for ved ikke om man kan købe madrasser til kravlegårde som er tilpasset de mål.. den måler 87x87..

Her kan du købe den til billige penge...

http://www.skumhuset.com/skum.htm

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

så det sendt

Hvor er de fine..  Kunne være man skulle prøve med sådan en!!  Ser rigtig hyggelig og trygt ud for den lille

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

ønskebarn74 skriver:

Her kan du købe den til billige penge...

http://www.skumhuset.com/skum.htm

Tusind tak for link

Anmeld

28. januar 2011

ønskebørn74

milopilo skriver:

Tusind tak for link

Velbekommen, min veninde købte sin der og er bare så glad for den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.