Angående madras til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Den lykkelige

mth1987 skriver:

Hvad med at anskaffe en slyngevugge i kan hænge i loftet. Vi havde en og den var guld værd. Mener vare jeg har hørt et sted at man ikk ska lade baby sove og lege samme sted. Men det har vel ingen betydning lige i starten.
Måske ligger jeg inde med en madras. Prøver lige at måle den

Gud ja det havde jeg da slet ikke tænkt på.. at det måske ikke er så godt at blande søvnen sammen med legen... Hmmm åhh nej nu ved jeg ikke....  Men slyngen i loftet.. sover din i den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

_-Kathrine-_

milopilo skriver:

Ja det var også lidt det jeg havde tænkt på.. Må lige se hvad det ender med vi finder ud af..  men dejlig at høre at det er godt nok..

Det tror jeg er fint nok... ihvertfald sammenlignet med de der kravlegårdsmadrasser man kan købe i babysam osv, så er det samme tykkelse men stor prisforskel

Anmeld

28. januar 2011

Valle81

milopilo skriver:

Ja det rigtig.. Men synes bare det er lidt svært med sove situationerne.. Vi bor i to plans hus og vugge og tremmeseng står ovenpå.. Men hun kan jo så sove udenfor i haven i barnevognen og i liften inden for i under etagen.. Ja jeg ved ikke.. men det kommer nok af sig selv.. Men ja kravlegården er nok ret stor og ikke så tryg som liften ville være.. Men synes bare madrassen i den lift er så tynd og aner ikke om den er god nok..

Det er altså også en jungle:0)

Når de er spæde skal madrassen gerne være lidt hård.

Jeg har altid brugt lift og så en hård madras og så brugt dynen:0) har lige nupset min datters dukkevogn og viser hvordan mine børn bliver puttet i liften:0) Dynen fylder lidt meget på billedet da dukkevognen er noget mindre end liften:0)

Liften er super at bruge - især når man som Jer bor i to plans hus, da i kan løfte baby med Jer når i går fra en etage til en anden.

Når de har været spæde har de også sovet i liften om natten imellem os i sengen. Så over i vuggen men stadig i liten og så i vugge uden og senere i egen seng:0)

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

_-Kathrine-_ skriver:

Det tror jeg er fint nok... ihvertfald sammenlignet med de der kravlegårdsmadrasser man kan købe i babysam osv, så er det samme tykkelse men stor prisforskel

Ok super..

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Det er altså også en jungle:0)

Når de er spæde skal madrassen gerne være lidt hård.

Jeg har altid brugt lift og så en hård madras og så brugt dynen:0) har lige nupset min datters dukkevogn og viser hvordan mine børn bliver puttet i liften:0) Dynen fylder lidt meget på billedet da dukkevognen er noget mindre end liften:0)

Liften er super at bruge - især når man som Jer bor i to plans hus, da i kan løfte baby med Jer når i går fra en etage til en anden.

Når de har været spæde har de også sovet i liften om natten imellem os i sengen. Så over i vuggen men stadig i liten og så i vugge uden og senere i egen seng:0)

Gud hvor er du sød med billed og det hele  Tusind tak!!

Ja det er jo egentlig meget bedre med liften end det jeg havde tænkt med kravle gården, så vi bare kan bære hende ovenpå i liften når det passer os at gå i seng  Også rigtig god ide at sætte liften imellem jer i sengen.. Har tit tænkt på hvad vi gør med det.. for min kæreste sover virkelig TUNGT og har mange gange givet mig albuer og knyttere i hovedet.. så frygtede lidt hvordan.. Men det jo super som du skriver  Tusind tak.. 

Anmeld

28. januar 2011

Valle81

milopilo skriver:

Gud hvor er du sød med billed og det hele  Tusind tak!!

Ja det er jo egentlig meget bedre med liften end det jeg havde tænkt med kravle gården, så vi bare kan bære hende ovenpå i liften når det passer os at gå i seng  Også rigtig god ide at sætte liften imellem jer i sengen.. Har tit tænkt på hvad vi gør med det.. for min kæreste sover virkelig TUNGT og har mange gange givet mig albuer og knyttere i hovedet.. så frygtede lidt hvordan.. Men det jo super som du skriver  Tusind tak.. 

Det var så lidt:0)

Asta er født ifeb og Anton i marts og der har det jo stadig været koldt.

Og når de så ligger der i lækkert tøj,puttet med dynen total trygt om sig og ned i barnevognen nårman skal gå tur så er de bare sålækre nuttede små at se på og ligger bare sååååååååååååååååå godt:0)

Og når de sov indenfor sov demed dynen på samme måde. Trygt og lækkert:0)

Og ja i kan tage liften med Jer alle steder uden at baby vågner op osv.

Men i finder jo selvfølgelig Jeres egne måder og rutiner hurtigt,men altid rart med inspiration:0)

Anmeld

28. januar 2011

morethanperfect

Vi har bare en masse tæpper så det er ikke hårdt at ligge deri

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Det var så lidt:0)

Asta er født ifeb og Anton i marts og der har det jo stadig været koldt.

Og når de så ligger der i lækkert tøj,puttet med dynen total trygt om sig og ned i barnevognen nårman skal gå tur så er de bare sålækre nuttede små at se på og ligger bare sååååååååååååååååå godt:0)

Og når de sov indenfor sov demed dynen på samme måde. Trygt og lækkert:0)

Og ja i kan tage liften med Jer alle steder uden at baby vågner op osv.

Men i finder jo selvfølgelig Jeres egne måder og rutiner hurtigt,men altid rart med inspiration:0)

Ja det er helt sikkert rart at høre fra andre erfarne.. man har jo så mange spørgsmål som ny  

Hi hi ja, glæder mig også til at putte min lille guldklump

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Vi har bare en masse tæpper så det er ikke hårdt at ligge deri

Ok jamen så er det jo det vi gør  Lyder til de fleste "bare" har det.. så der ingen grund til at købe vildt dyre madrasser..

Anmeld

28. januar 2011

morethanperfect

milopilo skriver:

Ok jamen så er det jo det vi gør  Lyder til de fleste "bare" har det.. så der ingen grund til at købe vildt dyre madrasser..

Nej det ville jeg i hvert fald ikke gøre Spild af penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.