Angående madras til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.819 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Den lykkelige

Vi har lige købt en kravlegård,  hvor der ikke medfulgte madras.. Jeg har tænkt hun skal sove i den når hun er indenfor og vi er i underetagen af huset.. Nogen ideer til madras? Tænkte måske på en skummadras også bare klippe til i mål og en blød dyne oven på så der er blødt.. men er der nogle der har andre ideer? skal helst ikke være for dyrt, men hun skal jo også ligge godt.. for ved ikke om man kan købe madrasser til kravlegårde som er tilpasset de mål.. den måler 87x87..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Valle81

milopilo skriver:

Vi har lige købt en kravlegård,  hvor der ikke medfulgte madras.. Jeg har tænkt hun skal sove i den når hun er indenfor og vi er i underetagen af huset.. Nogen ideer til madras? Tænkte måske på en skummadras også bare klippe til i mål og en blød dyne oven på så der er blødt.. men er der nogle der har andre ideer? skal helst ikke være for dyrt, men hun skal jo også ligge godt.. for ved ikke om man kan købe madrasser til kravlegårde som er tilpasset de mål.. den måler 87x87..

Hejsa:0)

Jeg har aldrig haft madrras i min til ungerne:0)

Har haft et lækkert tykt vattæppe som jeg har foldet en firkant der passeog ovenpå det legetæppet:0)

Da de var helt små lagde jeg dem ovenpå deres dyner når de lå i den:0)

Anmeld

28. januar 2011

maria_wlt

Bare et godt tæppe og måske sin dyne.. Hvis du ikke også har et aktivetstæppe liggende..

Ikke køb en madras....Spild af gode penge

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har aldrig haft madrras i min til ungerne:0)

Har haft et lækkert tykt vattæppe som jeg har foldet en firkant der passeog ovenpå det legetæppet:0)

Da de var helt små lagde jeg dem ovenpå deres dyner når de lå i den:0)

Tak  Ja ok..
har 2 voksen dyner vi ikke bruger mere da vi købte dobbelt dyner til os.. Så tænkte måske at lave et "tæppe" af dem.. men tænkte bare gad vide om det er nok.. især når hun også skal sove der.. Skal jo gerne lægge ordentlig når det er hun sover der og skal ligge i længere tid..
Men det burde jo så være nok..

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

maria_wt skriver:

Bare et godt tæppe og måske sin dyne.. Hvis du ikke også har et aktivetstæppe liggende..

Ikke køb en madras....Spild af gode penge

Nå ok.. Bare lidt sjovt når man går så meget op i madrassen i barnevognen osv.. Men at et tæppe er nok til kravlegården..

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

Hvad med at anskaffe en slyngevugge i kan hænge i loftet. Vi havde en og den var guld værd. Mener vare jeg har hørt et sted at man ikk ska lade baby sove og lege samme sted. Men det har vel ingen betydning lige i starten.
Måske ligger jeg inde med en madras. Prøver lige at måle den

Anmeld

28. januar 2011

Valle81

milopilo skriver:

Tak  Ja ok..
har 2 voksen dyner vi ikke bruger mere da vi købte dobbelt dyner til os.. Så tænkte måske at lave et "tæppe" af dem.. men tænkte bare gad vide om det er nok.. især når hun også skal sove der.. Skal jo gerne lægge ordentlig når det er hun sover der og skal ligge i længere tid..
Men det burde jo så være nok..

Ahh,

Jamen den første tid skal hun jo nok sove i en lift???

Det ville jeg gøre - en lift med dyne - en kravlegård er et stort sted for en meget lille menneske:0) Og den kan du jo bare stille ned i kravlegården.

Og vil mene at hvis du syr dyner om til madras så erdet også længe fint:0)

Christina, som ikke har haft børn til at sove i kravlegård så er lidt "grøn" på det område:0) Har altid brugt, lift, vugge, barnevogn eller sengen:0)

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Vi har købt en madras i noget der hedder skumhuset i århus(der findes sikkert sådan en butik i alle byer), skåret den til og så viklet et blødt tæppe rundt om...!

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Ahh,

Jamen den første tid skal hun jo nok sove i en lift???

Det ville jeg gøre - en lift med dyne - en kravlegård er et stort sted for en meget lille menneske:0) Og den kan du jo bare stille ned i kravlegården.

Og vil mene at hvis du syr dyner om til madras så erdet også længe fint:0)

Christina, som ikke har haft børn til at sove i kravlegård så er lidt "grøn" på det område:0) Har altid brugt, lift, vugge, barnevogn eller sengen:0)

Ja det rigtig.. Men synes bare det er lidt svært med sove situationerne.. Vi bor i to plans hus og vugge og tremmeseng står ovenpå.. Men hun kan jo så sove udenfor i haven i barnevognen og i liften inden for i under etagen.. Ja jeg ved ikke.. men det kommer nok af sig selv.. Men ja kravlegården er nok ret stor og ikke så tryg som liften ville være.. Men synes bare madrassen i den lift er så tynd og aner ikke om den er god nok..

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

_-Kathrine-_ skriver:

Vi har købt en madras i noget der hedder skumhuset i århus(der findes sikkert sådan en butik i alle byer), skåret den til og så viklet et blødt tæppe rundt om...!

Ja det var også lidt det jeg havde tænkt på.. Må lige se hvad det ender med vi finder ud af..  men dejlig at høre at det er godt nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.