Hvad stoppede jeres med først? Sut eler ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

slettet_7530

Jeg har svaret at mine aldrig har brugt sut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Valle81

KaLee skriver:

Halløjsa. 

Jeg blev lige inspireret af suttetråden, og ville lige undersøge om hvilken rækkefølge jeres poder gjorde tingene i. 

altså dem der kan svare på det... 

Men hvad smed jeres børn først - sutten eller bleen?

Bleen da hun var lige under 2 1/2, sutten kom et halvt år efter:0)

Anmeld

29. januar 2011

ChatH

sutterne. 

Anmeld

29. januar 2011

Mie A

Min datter smed bleen først og min søn smed sutten først...

Anmeld

29. januar 2011

tinasmor

SussieThyssen skriver:

Jeg har svaret "Bleen", for mine to store var helt renlige inden de blev 3 år hvor de afleverede sutten.
Den yngste var sen til at blive renlig, så han lagde sutten først.

Ellers har jeg købt sutterne af dem til deres 3 års fødselsdag for en rigtig sej cykel

Kærligst
Sussie

Hvilken cykel købte du til dine børn på 3 år.

Jeg er i tvivl. Vi har sådan en løbecykel i træ (købt brugt). Den var for høj til hende i sommers og har ikke prøvet det senere.

Så har jeg sådan en alm. cykel i hendes størrelse, den er pt uden støttehjul og tænkte at købe nogle til hende, da der vel vil gå mindst 1 år inden de kan kører en alm. cykel (har ingen anelese hvornår de starter)

Men så synes jeg, at man høre så meget om at det er bedre for dem uden støttehul fordi de bedre lære balancen uden (på løbecykel)

Hvad er din erfarring?

(tænker også på at da alle os som skriver herinde var små var der jo ikke løbecykler, kun med støttehul og vi har jo alle lært at cykle)?

Anmeld

29. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mathilde stoppede med sut da hun var 2 år - bleen smed hun da hun var 2½ år. Vi synes hun var parat og at det var på tiden - også inden børnehavestart.

Anmeld

29. januar 2011

wamse

Tror det må have været sutterne der røg først Har godt nok lidt svært ved at huske de 2 stores udvikling med det, men ved Lærke var det af med sutten, og bleen derefter.

Anmeld

29. januar 2011

TbCp

Liva (3 1/2 år)kom af med sutten da hun bev 3 år, bleen har hun stadig.

Anmeld

29. januar 2011

Sof

Bleen 

Anmeld

29. januar 2011

sandratobias

Tobias var 3 da han ikk brugte sutten mere... 

Bleen er han ikk helt af med endnu... Han har ikk ble på herhjemme, i børnehaven har han den på når de er ude..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.