Hvad stoppede jeres med først? Sut eler ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

Halløjsa. 

Jeg blev lige inspireret af suttetråden, og ville lige undersøge om hvilken rækkefølge jeres poder gjorde tingene i. 

altså dem der kan svare på det... 

Men hvad smed jeres børn først - sutten eller bleen?

Jeg har svaret "Bleen", for mine to store var helt renlige inden de blev 3 år hvor de afleverede sutten.
Den yngste var sen til at blive renlig, så han lagde sutten først.

Ellers har jeg købt sutterne af dem til deres 3 års fødselsdag for en rigtig sej cykel

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Jeg har svaret "Bleen", for mine to store var helt renlige inden de blev 3 år hvor de afleverede sutten.
Den yngste var sen til at blive renlig, så han lagde sutten først.

Ellers har jeg købt sutterne af dem til deres 3 års fødselsdag for en rigtig sej cykel

Kærligst
Sussie

SEJT!!

det er sq da en byttehandel man forstår.... 

Anmeld

27. januar 2011

ekzunz

Damn.....det kan jeg ikke huske....

Med Lukas er jeg ret sikker på at han smed bleen før sutten, men med Klara er jeg lidt i tvivl. De smed sutten samme dag - jeg fik nemlig et hysterisk flip og smed alle sutterne ud.... Men om hun stadig brugte ble den dag - det kan jeg altså ikke huske.

Anmeld

27. januar 2011

JustAnotherName

Sutten er der blevet sagt farvel til - også helt uden problemer og savn!

Men bleen øver hun sig stadig i helt at kunne undvære.

Hun kan sagtens gå uden ble, og uden at have uheld.
Men hun kan desværre endnu ikke helt "give slip", når hun kommer på toilettet/potten. Så hun ber om at få en ble på, når hun skal noget. Resten af tiden går hun uden ble .....og det har været (og er jo så stadig) en længere procces for hende at smide bleen.  Men vi tager det bare i HENDES tempo!

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

SEJT!!

det er sq da en byttehandel man forstår.... 

Hehe ja..og vi snakkede selvfølgelig meget om det i de sidste par måneder op til 3 årsdagen, så de var helt med på ideen...anvendt voksen moderlig pædagogik LOL

Så, da cyklen stod der, jamen så fik de en pose og gik selv rundt og samlede sutterne sammen, og så fik jeg dem.
Selvfølgelig gemte jeg en hver gang, for verden skulle jo ikke gå under i mangel på en sut når aftenen kom, men...forbløffende nok, lagde de alle tre sig til at sove UDEN sut og uden savn.
Og nogle dage efter gik vi så hen til et suttetræ og hængte dem op. 

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

KaLee skriver:

på samme dag??? 

Yeps

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Yeps

havde overvejet den mulighed, men tænkte ikke at der var nogen som var så hardcore.. 

Anmeld

27. januar 2011

helora

Sutten

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

KaLee skriver:

havde overvejet den mulighed, men tænkte ikke at der var nogen som var så hardcore.. 

hehe jamen han er en sej lille gut  smed både sut og ble da han var 2½ år

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Sutten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.