hvornår stoppede jeres med at bruge sut? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Chamomile

Celina stoppede med at bruge sut (de bruges dog stadig til at nulre med) da hun var 2 år + nogle måneder. Jeg fik købt sutter der så forkert ud, i forhold til de normale- og så nægtede hun pludselig at bruge sut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Chamomile

Celina stoppede med at bruge sut (de bruges dog stadig til at nulre med) da hun var 2 år + nogle måneder. Jeg fik købt sutter der så forkert ud, i forhold til de normale- og så nægtede hun pludselig at bruge sut.

Anmeld

27. januar 2011

JustAnotherName

Bianca var 3 år og et par måneder, da hun gav sine sutter til "baby-nisserne", og fik en gave fra julemanden som tak.
Hun har ikke nævnt et ord om sine sutter siden da. Så det gik nemt!

Celina på 1 år og 8 måneder bruger stadig sut, og er MEGET glad for dem!!

Anmeld

28. januar 2011

millesofie

tinasmor skriver:

Ej hvor godt.

Det lyder fuldstændig som mig pige.

Når hun kommer hjem fra BH vil hun gerne have æble og knækbrød. Så jeg har sagt hun kunne vælge en af delene. I går valgte hun et æble. Da hun næste var færdig, sagde hun at nu ville hun have knækbrød. Jeg forklarede hende at vi havde snakket længe om, at hun jo skulle vælge da hun kun kunne få en af tingene inden aftensmad. Hun gav mig så sit (næsten helt afgnavede) æble og sagde: "Jamen så vælger jeg knækbrød".

Ja går den så går den tænkte hun nok

åh de er så skønne de unger

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Silje stoppede første gang da hun blev 3, men da hendes far lige lavede en masse rod i hendes lille liv, så røg hun tilbage igen, for jeg ville hellere have at hun brugte sut igen i stedet for at hun suttede på tommelfinger som hun var begyndt på.

Hun stoppede så¨den dag jeg fortalte hende at hun skulle være storesøster og har ikke været ked eller spurgt efter den en eneste gang, hun ville bare ikke have den mere, så det fik hun ikke og hun klarer det så flot  Det er godt 3 uger siden hun stoppede nu

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Det skal lige siges at hendes første stop var presset af hendes far, så hun var ikke klar selvom han mente hun var 

Men denne gang var hun klar og det blev gjort i hendes tempo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.