Erfaring med GraviJern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Fenja09

Termitbanan skriver:

Hej alle

Jeg skal snart til at tage jern, og hat købt nogle piller der hedder GraviJern; der er også lidt C-vitamin i, som hjælper med at optage jern. Men har nogen af jer erfaring med pillerne? Jeg gider ikke tage hul på dem, hvis I har haft hårde maver som følge...

)

Jeg tager GraviJern og de virker helt fint for mig - startede tidligere på dem end normalt pga svimmelhed, har det heldigvis kun i en mild grad nu

Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Sabina92

Nanastep skriver:

jeg startede med de der gravijern - men de gav mig rigtig hård mave, så jeg købte nogen andre som lægen anbefalte
(HEMOJERN) de er rigtig gode, tager 2om dagen morgen og aften..

Dem tager jg også, jeg fik dog afvide jeg skulle tage 3 om dagen, men je havde stadig forstoppelse, så jeg har skæret ned til 2 om dagen nu.. Har bare den holdningen med med lige jern end slet ikke noget

Anmeld

27. januar 2011

JustMe

Jeg havde ingen problemer med GraviJern. Fik en periode ffor en måneds tid siden med forstoppelse, hvor jeg måtte holde en pause med dem, men det skyldtes meget mindre motion end normalt...næppe pillerne

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

Carina1977 skriver:

10. uge....er det når man er 9+ eller først når man er 10+? Kan ikke rigtig hitte ud af alt det der nemlig

Jeg fattede overhovedet heller ikke hvad folk mente i starten, når de skrev 6+4 og 23+2 osv.. Så blev jeg gravid og kom til lægen og fik graviditetsplanen, og så åbnede der sig jo en helt ny verden... Men det er fra 10+0 man begynder på jern

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Termitbanan skriver:

Jeg fattede overhovedet heller ikke hvad folk mente i starten, når de skrev 6+4 og 23+2 osv.. Så blev jeg gravid og kom til lægen og fik graviditetsplanen, og så åbnede der sig jo en helt ny verden... Men det er fra 10+0 man begynder på jern

Ok tak  så kan jeg godt vente 1 uges tid mere

Anmeld

27. januar 2011

mathildemb

Jeg har også rigtig god erfaring med Gravijern. Jeg har ingen problemer haft med forstoppelse, og de sidste 3 mdr har jeg endda taget dobbelt dosis (efter aftale med min jordemoder) pga. anæmi. Så prøv dem endelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.