Erfaring med GraviJern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.549 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Termitbanan

Hej alle

Jeg skal snart til at tage jern, og hat købt nogle piller der hedder GraviJern; der er også lidt C-vitamin i, som hjælper med at optage jern. Men har nogen af jer erfaring med pillerne? Jeg gider ikke tage hul på dem, hvis I har haft hårde maver som følge...

)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

K.Rehder

Det er dem jeg bruger og de virker rigtig fint for mig 

Tager det dog kun hver anden dag for at være HELT sikker på at jeg ikke pludelig for forstoppelse eller sådan noget, hvilket min jordemoder synes var en ganske god idé

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

27. januar 2011

Noneother

Gravi jern var den eneste der virkede for mig. + man behøver kun tage 1! pille om dagen i stedet for 3 med hemo

Det der hemojern altså.. Jeg kunne simpelthen ikke s**** og jeg mega hovedpine.

men det er forskelligt fra person til person hvad man tåler bedst.

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

Ej, hvor fint. Godt med to positive tilbagemeldinger Jeg købte dem i min lokale helsebutik, og så var de også ret billige.. Men godt at høre! Tak!

Anmeld

27. januar 2011

Maja88

jeg bruger gravijern og havde forstoppelse en lille uge..og har ikke haft noget siden. og er i 34+0 nu

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

Jeg er så helt modsat. Jeg kan ikke tage mine, for jeg ser ikke skyggen af en prut, når jeg tager dem! Jeg stopper helt til.

Så jeg er anbefalet at tage hemoJern, eller ferroduretter, når jeg engang skal købe nye vitaminer.

Har du tendens til hård mave i fprvejen? For så tror jeg måske de bliver dumme.. Det var bare en tanke!

Anmeld

27. januar 2011

Trine89

Jeg er selv startet på GraviJern. Jeg måtte starte nogle dage tidligere med det fordi jeg begyndte at lide lidt af svimmelhed og kunne lidt mærke at jeg manglede Jern.. 

Men jeg har indtil nu ikke haft nogen problemer med det.. og de har taget meget at min svimmelhed.. har dog stadig lidt en gang i mellem, men slet ikke i samme omfang som før.

Trine - uge 10+6 

Anmeld

27. januar 2011

Nanastep

Termitbanan skriver:

Hej alle

Jeg skal snart til at tage jern, og hat købt nogle piller der hedder GraviJern; der er også lidt C-vitamin i, som hjælper med at optage jern. Men har nogen af jer erfaring med pillerne? Jeg gider ikke tage hul på dem, hvis I har haft hårde maver som følge...

)

jeg startede med de der gravijern - men de gav mig rigtig hård mave, så jeg købte nogen andre som lægen anbefalte
(HEMOJERN) de er rigtig gode, tager 2om dagen morgen og aften..

Anmeld

27. januar 2011

Baby_girl2011

Termitbanan skriver:

Hej alle

)

Jeg tog dem, og der var en gamg hvor jeg var nød til at komme til vagtlæge fordi jeg havde en slem forstoppelse.. :/

Anmeld

27. januar 2011

oo

jeg tog gravijern og de havde en dejlig afførende virkning på mig, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.