Erfaring med GraviJern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Sofia

Jeg fik forstoppelse af gravijern, tager i stedet hemojern, lidt mere bøvlet da man skal tage mindst 3 piller om dagen, men ingen forstoppelse og det er jo det vigtigste. Men tror ikke gravijern giver forstoppelse sådan generelt, så du er nok nød til at prøve dig frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Termitbanan

kitty skriver:

Jeg er så helt modsat. Jeg kan ikke tage mine, for jeg ser ikke skyggen af en prut, når jeg tager dem! Jeg stopper helt til.

Så jeg er anbefalet at tage hemoJern, eller ferroduretter, når jeg engang skal købe nye vitaminer.

Har du tendens til hård mave i fprvejen? For så tror jeg måske de bliver dumme.. Det var bare en tanke!

Okay.. Det må være meget forskelligt fra krop til krop, kan jeg næsten regne ud. Men nej, jeg synes ikke jeg har tendens til forstoppelse faktisk. Har det noget som helst at sige at man drikker masser af vand, eller er det kun sådan noget med fibre der tæller ind i en lind afføring (yummie!)?

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

Sofia skriver:

Jeg fik forstoppelse af gravijern, tager i stedet hemojern, lidt mere bøvlet da man skal tage mindst 3 piller om dagen, men ingen forstoppelse og det er jo det vigtigste. Men tror ikke gravijern giver forstoppelse sådan generelt, så du er nok nød til at prøve dig frem.

Jeg tror du har ret!

Jamen, jeg tror bare jeg starter med GraviJern og ser hvordan det går

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

Termitbanan skriver:

Okay.. Det må være meget forskelligt fra krop til krop, kan jeg næsten regne ud. Men nej, jeg synes ikke jeg har tendens til forstoppelse faktisk. Har det noget som helst at sige at man drikker masser af vand, eller er det kun sådan noget med fibre der tæller ind i en lind afføring (yummie!)?

Vand er godt. Og ja, det har noget at skulle have sagt

Anmeld

27. januar 2011

JVC

Jeg vil anbefale dig at spise HUSK samtidig. Jeg fik nemlig MEGET hård mave af GraviJern.

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

JVC skriver:

Jeg vil anbefale dig at spise HUSK samtidig. Jeg fik nemlig MEGET hård mave af GraviJern.

Åh, ja.. HUSK kender jeg godt. Jeg har et lidt.. anstrengt forhold til HUSK som følge af min fars meget stærke ubehag imod det efter at han har skullet spise det flere gange dagligt i  en lang periode, hvilket han synes var forfærdeligt og ulækkert.. heh.. Så, jeg tror jeg starter uden og hvis det så fører til hård mave, så må jeg på den

Anmeld

27. januar 2011

JVC

Termitbanan skriver:

Åh, ja.. HUSK kender jeg godt. Jeg har et lidt.. anstrengt forhold til HUSK som følge af min fars meget stærke ubehag imod det efter at han har skullet spise det flere gange dagligt i  en lang periode, hvilket han synes var forfærdeligt og ulækkert.. heh.. Så, jeg tror jeg starter uden og hvis det så fører til hård mave, så må jeg på den

God idé

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Hvornår er det nu man skal starte på det der jern? Jeg er 8+5 lige nu

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

Carina1977 skriver:

Hvornår er det nu man skal starte på det der jern? Jeg er 8+5 lige nu

Det er fra 10 uge og resten af graviditeten - i hvert fald jf. min graviditetsplan fra lægen og selve GraviJern-pakken

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Termitbanan skriver:

Det er fra 10 uge og resten af graviditeten - i hvert fald jf. min graviditetsplan fra lægen og selve GraviJern-pakken

10. uge....er det når man er 9+ eller først når man er 10+? Kan ikke rigtig hitte ud af alt det der nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.