Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Det er mig, der står bag denne debat: https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der! Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!
Det er mig, der står bag denne debat:
https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx
Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!
Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig
Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!
Stort tillykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke....
næææææææh Tillykke med det hvor er det dejligt
Uhhhh!!! STORT tillykke søjde
Håber du kommer igennem en nem og dejlig graviditet
Tak igen allesammen! Det er rigtig spændende
KÆMPE TILLYKKE!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128