Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Faith

Secrets skriver:

Det er mig, der står bag denne debat:

https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx

Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!

Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig

Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!

Stort tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

twinny

Secrets skriver:

Det er mig, der står bag denne debat:

https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx

Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!

Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig

Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!

tillykke....

Anmeld

27. januar 2011

Trine89

næææææææh Tillykke med det hvor er det dejligt

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

weee stort tillykke

Anmeld

27. januar 2011

mybaby-girl

Uhhhh!!! STORT tillykke søjde

Håber du kommer igennem en nem og dejlig graviditet

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Tak igen allesammen! Det er rigtig spændende

Anmeld

27. januar 2011

Sofia

KÆMPE TILLYKKE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.