Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

MosterA

Stort tillykke 

Kender så udemærket godt følelsen når man står med en positiv test og havde indstillet sig på at man skulle prøve i lang tid 

Alt mulig held og lykke her fra 

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Tak piger! Ja, det er uvirkeligt Jeg var bange for, at jeg ikke kunne, fordi jeg har haft en sygdom tidligere der kunne give sterilitet, men den er vidst ikke til at komme udenom

Anmeld

27. januar 2011

SSL

Du må være såå glad smukke, er bare sådan helt vildt glad på dine vegne..

Anmeld

27. januar 2011

skannrup

et stort tillykke vi har også lige fundet ud af vi er gravide,og jeg har en lille brunligt blødning, men fersilitets klinikken siger at det skal jeg ikke være bange for,men de har taget en blodprøve og den har et tal på 500 og så skal jeg havde en igen fredag og den skulle gerne stige ,,,, håber

Anmeld

27. januar 2011

Tropez

Secrets skriver:

Det er mig, der står bag denne debat:

https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx

Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!

Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig

Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!

For pokker da hvor er det bare dejlige nyheder at sidde og læse, kæmpe stort tillykke

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Tuuusind tak , og tillykke til skannrup! 

Anmeld

27. januar 2011

M.O.A.R.

TILLYKKE!

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Stoort tillykke søde ven

Hvor er det bare dejligt
Du ønskes alt det bedste, og pas nu på dig og den lille

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. januar 2011

DStreet

Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.