Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Frøken J.

Det er mig, der står bag denne debat:

https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx

Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!

Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig

Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Sabsy

Secrets skriver:

https://www.baby.dk/debat/86894pi1/proever-at-blive-gravid/er-her-to-streger.aspx

Jeg er gravid! Og jeg forstår det ikke. Er i dag gået 5 dage over, og måske har i også set at jeg har haft skrevet om det rundt omkring. Troede et eller andet sted, at det bare var en uregelmæssig menstruation, men håbede da. Jeg testede på dag 27 bragende negativ. Men jeg har lige læst manualen på de nye tests, og jeg holdt dengang testen i urinen i kun 10 sek i stedet for 30 som man skal, så gad vide om den var positiv der!

Jeg er i CHOK! Det her er kun 2. forsøg, og jeg var forberedt på, at det ville tage laaaaang tid. Det er så vildt. Jeg er mundlam og MEGA lykkelig

Tænk det er tilladt at få alt, hvad man ønsker sig. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!

TILLYKKE!!!!!

Anmeld

27. januar 2011

Valle81

Secrets skriver:

Sådan:0)

Tillykke:0)

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Ih hvor er det bare super fantastisk for dig... Juuubiiii.... STORT TILLYKKE! 

Hvornår har du ca. termin? Hvor langt er du henne nu ?

Anmeld

27. januar 2011

Mother-love

rigtig mange gange tillykke det er så dejlig en nyhed at få

michelle 21+0

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Ih hvor er det bare super fantastisk for dig... Juuubiiii.... STORT TILLYKKE! 

Hvornår har du ca. termin? Hvor langt er du henne nu ?

Tusind tak allesammen!

MoarJ - Jeg er ca. 4+5 eller 4+6, dog er jeg lidt usikker på min egentlige cykluslængde denne måned, så er ikke helt 100! Men hvis min cyklus var ca. samme længde som sidste måned, så har jeg termin lige i starten af oktober

Anmeld

27. januar 2011

Mor Christa

Ihhhh! Tillykke. Hvor er det STORT!

Anmeld

27. januar 2011

Den lykkelige

Nejjjjj hvor er det bare skønt!!! STORT TILLYKKE!!!!

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

Stort tillykke

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

Kan ikke lige rette mit første indlæg, så skriver det lige her i stedet. Først og fremmest tak! Tænkte jeg lige ville skrive mine symptomer.. Sådan at hvis andre oplever samme, så.. Ja, så hvad?

Først og fremmest TAAAAAK Det er stort

Jeg har ikke haft særlig mange symptomer. Jeg har haft ondt i højre æggestok, og haft en fornemmelse af at være overmæt det meste af tiden. Min blære har føltes irriteret.. Og så har jeg mange gange fået "mens-smerter" som har været der i en 5-10 minutter og så forsvundet igen. Har haft ømme brystvorter, men det har jeg altid op til mens, og derfor troede jeg ikke, at der var noget. Har haft en SMULE småkvalme nogen morgener, men det har jeg tit hvis jeg er for længe om at spise morgenmad, så jeg har ikke tillagt det nogen betydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.