Andre der har mistet en forældre , min far ville være 50 i d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

lion

nej de mærkedage er IKKE sjove.

Endtil videre har jeg "kun" oplevet en jul uden min mor, men det er fordi hun døde 26sep 2010, 3 dage før min lillebrors fødselsdag. Hun nåede ligfe at blive 50år (juni) hun døde af kræft. Hvor meget JEG end svaner hende, hvad det bedste for hende.

Jeg har meget svært ved at tænke på at mine 2 børn skal vokse op uden deres dejlige mormor som elskede dem SÅ højt, at de ikke ved egen hjælp kan huske hende. Mine børn er i dag 2½ og 11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Fru Dinesen

Hvor gør alle jeres tab mig bare ondt ..... 

forældre bør ikke dø før de mindst er 75 år virkelige gamle, grå og træt af livet, for man har jo brug for dem meget meget længe og særligt når man har fået barn 

min største bekymring er om jeg dør fra mine børn mens de stadig er unge  .... det handler vel bare om at ruste dem godt her i livet, så de kan klare hele verden selv om man muligvis ikke er der...

Anmeld

27. januar 2011

O&L

jeg mistede min far den 15/09-2009 en måned inden han blev 50år og jeg selv var 19 næsten 20

han døde pludseligt af hjertestop, lægerne mener det var pga af et stort vægttab på for kort tid.. men han var bare SÅ stolt af sit vægttab på over 40 kilo ...

det er slet ikk til at beskrive hvor uretfærdigt det er

Anmeld

6. februar 2011

Majobitten

Puuhh, der er mange som har mistet. Kæmpetil jer alle.

Er selv en af dem. Jeg mistede min mor 26 september 2010, en hjerneblødning. Et minut og hun er væk for altid. Hun blev kun 47, havde så meget af livet endnu. Jeg savner hende så ubeskriveligt meget.

Få måneder forinde var vi begyndt på projekt baby, det er sat i bero nu. Må lige finde mig selv igen. Virkeligheden kommer stille og rolig tilbage til en.

Sørgelige tanker fra en medsøster

Majbritt

Anmeld

6. februar 2011

Mimic

mistede min far som 16 årig... han blev 45 år... fortiden indhentede ham, han var alkoholiker det meste af sit liv, men var tørlagt da han døde... savner ham så forfærdeligt stadigvæk og synes at fødeldage og andre mærkedage er slemme at komme igennem.

han døde den 18 januar 2001,

han havde været død i 4 dage da politiet fandt ham, tror han selv havde en idé om at han snart skulle herfra, om lørdagen gav han mig en nøgle til hans lejlighed og sagde at nu kunne jeg altid komme ind, når han ikke var der mere, og om torsdagen blev han fundet... synes stadig det er hårdt at tænke tilbage på

kram til alle jer andre der har mistet en i har kær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.