Andre der har mistet en forældre , min far ville være 50 i d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Fru Dinesen

Så kom min far´s 50 år´s fødselsdag. Er så ked af han ikke er her mere , Savner ham forfærdeligt....'

Det er snart 2 år siden han gik væk, han fik en blodprop i hjertet, absolut den værste dag i mit liv.

Tager stadig mig selv i at være ved at ringe til ham, eller tænke nu skal vi også snart besøge den gamle, men det bliver jo lidt svært begge dele

Andre der har mistet en forældre 

Billede af min far med min søn Marcus <3

Knus Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Nenus

Ja, jeg mistede min mor da hun var 45, og jeg var 13..

Det er rigtig hårdt med sådan nogle mærkedage :/

Anmeld

27. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

har heldigvis stadig begge mine forældre, men min veninde mistede for 4mdr. sin mor efter lang tids sygedom hun blev kun 58

du får lige en

Anmeld

27. januar 2011

KajaHH

Jeg mistede min mor i 1990, og selv om det er lang tid siden, så er mærkedage noget af det værste, og jeg tænker nogle gange på at jeg bare er så ked af at hun hverken nåede at møde hendes svigersøn, eller hendes børnebørn.

Jooo tiden læger da sårene,men i hjertet vil de altid være en del af os, og jeg stopper aldrig med at tænke eller savne min mor.

Anmeld

27. januar 2011

Trine89

jeg mistede min mor for snart 6 år siden. hun var meget syg, og selvom det var hårdt at miste hende vidste jeg jo godt at det var for det bedste, for hun havde det ikke godt til sidst.. hun kunne virkelig INGENTING. Der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på hende.. 

Hun blev 43 og jeg var 15 dengang.. 

Anmeld

27. januar 2011

bette

jeg mistede min mor da jeg lige var blevet 18år hun nåede blive 59år 

hun døde i 2005 af kræft. og jeg savner hende så inderligt hver eneste dag. 

Anmeld

27. januar 2011

Fru Dinesen

Ja det er vildt som de datoer bare sidder så godt fast .... 

og ja tiden læger nok mange sorg, men hold op hvor kan det stadig gør forfærdeligt ondt 

Anmeld

27. januar 2011

eElak

jeg mistede min mor i 1999, da jeg var 16 år og hun var lige blevet 52.

Det ærger mig da indimellem at hun ikke når at være med i sit barnebarns liv, og jeg har da også manglet hende i denne her proces med at være mor.

Men har efterhånden lagt det bag mig - men det er også 11,5 år siden nu..

Jeg tror at jeg er så afklaret pga måden hun døde på.

September måned er dog ikke sjov for mig, for der var både hendes fødselsdag og dødsdato. Så der er 2 uger hvor jeg bare skal have lov til at være mig selv..

Anmeld

27. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Har heldigvis ikke mistet end forælder, men sender dig et STORT og VARMT kram...

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Fru Dinesen skriver:

Så kom min far´s 50 år´s fødselsdag. Er så ked af han ikke er her mere , Savner ham forfærdeligt....'

Det er snart 2 år siden han gik væk, han fik en blodprop i hjertet, absolut den værste dag i mit liv.

Tager stadig mig selv i at være ved at ringe til ham, eller tænke nu skal vi også snart besøge den gamle, men det bliver jo lidt svært begge dele

Andre der har mistet en forældre 

Billede af min far med min søn Marcus <3

Knus Linda

Ja jeg har mistet min far i 1995 - Han valgte det selv og det er jeg kun glad for... Der ligger en meget  grim historie bag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.