Andre der har mistet en forældre , min far ville være 50 i d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Dictes mor

Jeg har ikke mistet en forældre, men får rigtig ondt i maven af at læse om alle jer, der har mistet. Min mor er syg af brystkræft, men jeg håber og tror, at hun bliver rask. Jeg vil bare sende jer alle et knus, det må være barskt på mærkedage og i særdeleshed også på de helt almindelige dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Noneother

Ja jeg har mistet begge mine.

Min far døde af kræft for 13 år siden, og min mor døde efter lang tids sygdom i Marts 10.

Det gør forfærdelig ondt når en forælder går bort, og det gør mig ondt på dine vegne.

Anmeld

27. januar 2011

acdp8620

Jeg mistede min far i December 02 pga. lungehindekræft.

Syntes jul og fødselsdage er svære dage stadigvæk, og så selvfølgelig da vores datter kom til verden juli sidste år.

Man kommer aldrig over det at miste en forældre, men man lære at leve med det.

Anmeld

27. januar 2011

Clisolka

Jeg mistede min far i en arbejdsulykke i 1995 da jeg var 16 - 2 dage før min 17-års fødselsdag

Man ja, de mærkedage er dumme! Min lillesøster og jeg har tit tænkt på, hvordan vores liv havde set ud nu, hvis ikke han var død....

Anmeld

27. januar 2011

Fru Dinesen

Hold op hvor er vi mange der har mistet 

tænker også tit på hvordan det ville ha været hvis min den gamle stadig var her .... 

så kunne han rigtig ha oplevet alle sine børnebørn 

han har 5 men nåede kun at være rigtig sammen med de 2 store vores datter amalie var knap et år da han døde ... 

Tak alle sammen for jeres beretninger. På den ene side er det rat at vide man ikke er helt alene i verden med så stor en sorg, og på den anden side er det dybt tragisk vi er så mange 

Knus Linda 

Anmeld

27. januar 2011

mulle7430

hej

jeg mistet min mor i sommers 55 år gammel 

julen var rigtig svær tog mig selv i og græde i køkkenet lige pludselig...synes det er svært og vende sig til ...mangler hende hver dag også børne de kørte ud på cykel med aftensmad næsten hver dag :-(

stor krammer til alle jer som også har mistet <3

Anmeld

27. januar 2011

Mullefisen2011

Du får lige et KÆMPE  herfra på en svær dag..

Har begge mine forældre men mistede min svigerfar i en alder af 45 år gammel af kræft.. og det har sat sine spor hos min mand og selvfølgelig også hos mig..

Anmeld

27. januar 2011

Dot D

Jeg mistede min mor for 6 år siden, den 13.januar, hun døede af en arvelig lunge sygdom. Hun blev 48 år, jeg var 29 år og havde født vores første barn to måneder før. Tror vi alle har nogle mærkedage, vi tænker meget på, og vores tanker er lige svære, tror jeg, om vi har været 15 år eller 30 år, da de døede fra os.

Sender mine bedste tanker til dig i dag

Anmeld

27. januar 2011

wamse

Min far døde for 1 år siden(d.13/1) Han døde af kræft i størstedelen af han overkrop.

Anmeld

27. januar 2011

morethanperfect

Jeg mistede min mor da jeg var 5 år gammel .. Hun tog overdosis af piller .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.