Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
San Francisco, Californien.... har aldrig været i USA, så heller ikke i San Francisco. Men har ALTID været vildt fascineret af USA og især San Francisco og Los Angeles....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ellim skriver: HELT klart København.. Bor nupå Nørrebro, kunne måske godt tænke mig en stor lækker lejlighed på Frederiksberg eller et hyggeligt hus på strandvejen
HELT klart København.. Bor nupå Nørrebro, kunne måske godt tænke mig en stor lækker lejlighed på Frederiksberg eller et hyggeligt hus på strandvejen
Jeg vil også gerne have et hus på strandvejen, hvis strandvejen lå i Østjylland
Florida..... Dog plus min familie og minus natur katastrofer
Jeg ville gerne bo i Århus
Hvis jeg skulle flytte udenlands villed et klart blive New Zealand Jeg er så vild med landet, mennenske/deres mentalitet og klimaet.
Min mand har været udvekslingsstudent i Wellington og vi var derned sammen med svigerfamilien for 7 år siden og jeg er solgt dertil kommer at Både manden og jeg har et stående job-tilbud hos min mands værts-mors svoger Så når Danmark bliver for trist og grå dukker tanekn om at sælge lejligheden og pakke familien og flytte derned op
Og det er helt sikekrt vi skal derned på ferie... Ned til ungernes Kiwi-grandma
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128