Hvis du skulle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

SussieThyssen

DylleS Kone skriver:

Syns at vores somre godt måtte klemme sig 4-5 grader længere op, med så skulle der også være mere fugt i luften, ellers er det som at sidde i en sauna

Nu spørger jeg sikkert dumt Men hvad er et elletræ??

Bvadr...jeg hader varme, og slet ikke fugt. Jeg er nordbo og ikke afrikaner.
Alt over 23 grader burde forbydes...hehe!

Elletræer vokser primært i lavninger, krat og moseområder.
De er overalt i den danske natur.

http://da.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8d-El

http://www.naturplan.dk/foto/preview.php?id=1029

Mange allergikere kan slet ikke tåle dem, og bliver på det nærmeste invalideret i den periode de blomstrer, inkl. jeg.
Jeg har en masse ting jeg ikke kan tåle, men de 6-8 uger blomstringen står på, er jeg parat til at udvandre fra landet.
Det er det værste jeg kan udsættes for.
Jeg slår ud over det hele, mine led hæver og gør ondt, mine luftveje blokker til og mine øjne bliver fyldt med betændelse, og jeg hæver i kirtlerne i kroppen.
Der er kun een ting, der er lige så slem og det er skimmel.
Hvert forår mellem feb (hvis de starter tidligt) og maj (hvis de er sent ude) Er jeg permanent sygemeldt, så årets marreridt nærmer sig stærkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

TTM

DylleS Kone skriver:

Nej nej nej, sådan må du endelig ikke forstå det:/

Det er bare sådan vi Jyder oftest siger, Sorry

Ej en dejlig billig lejlighed, vil du ikke af med den??

Jeg bor i en lejlighed på 2 sal, 56 kvm, ud til en meeeeget trafikkeret vej, huslejen er på 5000 Og så har jeg de mest larmede naboer, ever!!! Tør slet ikke fortælle hvordan de er, i ville korse jer:/

Har faktisk opsagt den (det er i et boligselskab) da vi er blevet husejere Så tror den er lejet ud til nogle andre

Men godt det kun galdt København, en by jeg heller ikke ville bo i

Anmeld

26. januar 2011

Sees

DylleS Kone skriver:

Har faktisk tænkt på at rykke til AAlborg, men manden vil desværre ikke flytte nogen steder, og slet ikke helt til Nordjylland:/

Jeg ELSKER Aalborg, og jeg mener det helt seriøst - Hvis jeg ikke havde stået alene med knægten, og hvis jeg ikke havde så meget brug for min familie, som jeg har, så var jeg flyttet med det samme!

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Jacob&Kusuma skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bo tæt ved vandet, en sø, en havn , en fjord eller en strand Jeg elsker vandet og jeg kunne godt forestille mig at udstigten er helt suveræn over vand

Min kæreste og jeg har snakket om at flytte til Thailand og bo når vi bliver gamle og måske er pensioneret og når vores børn har det okay med det.

Vi kunne godt tænke os at åbne en dansk delikatesse/bageri i Bangkok, kunne nemlig godt forestille mig at der er rigtig mange danskere nede i Thailand som savner en god medister eller flæstesteg med tilbehør samt savner lækre smørrebrød og wienerbrød

Jeg var i Thailand sidste år, og vi fik anbefalet en dansk resturant.. Kunne ikke have set mere skuffet ud end jeg gjorde!!!

Tjeneren snakkede lidt dansk, men maden smagte virkelig dårlig, aldrig har det jeg fik været en hakkebøf med løg:/

Hvis det bliver til noget, selvom der er lang tid til, så tror jeg at det ville gå jer godt dernede, for der er virkelig mange danskere

Anmeld

26. januar 2011

FamilienSørensen

DylleS Kone skriver:

Jeg var i Thailand sidste år, og vi fik anbefalet en dansk resturant.. Kunne ikke have set mere skuffet ud end jeg gjorde!!!

Tjeneren snakkede lidt dansk, men maden smagte virkelig dårlig, aldrig har det jeg fik været en hakkebøf med løg:/

Hvis det bliver til noget, selvom der er lang tid til, så tror jeg at det ville gå jer godt dernede, for der er virkelig mange danskere

Det tænkte vi nemlig også

Min kæreste er uddannet bager og jeg var igang som delikatesse elev i 6 mdr. og generelt er jeg omgangskredsens madmor. Så jeg håber det kan blive til noget godt

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Bvadr...jeg hader varme, og slet ikke fugt. Jeg er nordbo og ikke afrikaner.
Alt over 23 grader burde forbydes...hehe!

Elletræer vokser primært i lavninger, krat og moseområder.
De er overalt i den danske natur.

http://da.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8d-El

http://www.naturplan.dk/foto/preview.php?id=1029

Mange allergikere kan slet ikke tåle dem, og bliver på det nærmeste invalideret i den periode de blomstrer, inkl. jeg.
Jeg har en masse ting jeg ikke kan tåle, men de 6-8 uger blomstringen står på, er jeg parat til at udvandre fra landet.
Det er det værste jeg kan udsættes for.
Jeg slår ud over det hele, mine led hæver og gør ondt, mine luftveje blokker til og mine øjne bliver fyldt med betændelse, og jeg hæver i kirtlerne i kroppen.
Der er kun een ting, der er lige så slem og det er skimmel.
Hvert forår mellem feb (hvis de starter tidligt) og maj (hvis de er sent ude) Er jeg permanent sygemeldt, så årets marreridt nærmer sig stærkt.

Alt under 23 grader skulle forbydes Hehe...

Ågh gud, du er jo virkelig ramt af uheld inden for den kategori:/

Jeg har heldigvis ingen problemer med noget af det vejret kan byde på..

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

DylleS Kone skriver:

Alt under 23 grader skulle forbydes Hehe...

Ågh gud, du er jo virkelig ramt af uheld inden for den kategori:/

Jeg har heldigvis ingen problemer med noget af det vejret kan byde på..

Jamen så er det jo slet ikke her du skal leve LOL

Anmeld

26. januar 2011

TinaPina

Sådan hvis jeg virkelig skulle drømme helt derud hvor det ikke er realistisk, så boede jeg i Icmeler i Tyrkiet i turistsæsonen. På mit eget lille hotel, og i danmark i vintermånederne.

Sådan realistisk, så vil jeg godt lidt længere op i jylland at bo på et nedlagt landbrug med masser af plads og gode jobmuligheder til kæresten

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Jacob&Kusuma skriver:

Det tænkte vi nemlig også

Min kæreste er uddannet bager og jeg var igang som delikatesse elev i 6 mdr. og generelt er jeg omgangskredsens madmor. Så jeg håber det kan blive til noget godt

Jeg tror på jeres ide, bare giv den gas når i bliver ældre Hihi...

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg gad virkelig godt bo midt i skoven - på Nørrebro

Er der ikke en plantorama I kan flytte ind i?

Jeg ville gerne bo på en solskins-ø det meste af året, eller New Zealand. Man skal kunne dykke og leve meget ude. Resten vil jeg gerne være herhjemme i DK og på Færøerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.