Hvis du skulle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

oo

jeg gad virkelig godt bo midt i skoven - på Nørrebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Darling<3

SussieThyssen skriver:

Lige her i lille dejlige Danmark, men på min fædrene gård. Og så skulle somrene ikke være så varme, og elletræer og skimmel skulle ikke eksistere

Kærligst
Sussie

Syns at vores somre godt måtte klemme sig 4-5 grader længere op, med så skulle der også være mere fugt i luften, ellers er det som at sidde i en sauna

Nu spørger jeg sikkert dumt Men hvad er et elletræ??

Anmeld

26. januar 2011

Pinkrose

Uh det må være sydfrankrig har et eller andet forhold til det

og så et lille sommerhus i Dk så jeg stadig kunne komme nemt hjem nå jeg savnede familien og danmark

Anmeld

26. januar 2011

TTM

DylleS Kone skriver:

Jeg ville godt kunne undvære DK for en periode, men ikke for altid

Og slet ikke min elskede mor

Min kære mand vil ikke flytte tilbage til Jylland, lige nu, og sikkert heller ikke de næste par år:/ Syns bare ikke jeg kan overskue alt det ræs der er her i kbh, og trafikken, og især ikke de alt for høje huslejepriser..

Ihh, hvor kan jeg godt lide at brokke mig over sjælland

hov hov, hele Sjælland er altså ikke som Kbh....

Jeg bor selv i Slagelse Centrum, har 75 kvm. 3V med fri vask til 4700/md inkl vand/varme/tv... Og jeg bor i stuen, men 6 trin oppe så folk ikke glor lige ind... og syntes bestemt ikke det er dyrt...!

Men traffikken vil jeg give dig ret i, til tider, men blev lidt øv over hele sjælland røg ind under "Kbh" (Sådan læste jeg det nemlig)

Anmeld

26. januar 2011

Stumpen

Bornholm..

Anmeld

26. januar 2011

LenaJohansen

tror jeg ville bo i sverige hvis det stod til mig

Anmeld

26. januar 2011

FamilienSørensen

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bo tæt ved vandet, en sø, en havn , en fjord eller en strand Jeg elsker vandet og jeg kunne godt forestille mig at udstigten er helt suveræn over vand

Min kæreste og jeg har snakket om at flytte til Thailand og bo når vi bliver gamle og måske er pensioneret og når vores børn har det okay med det.

Vi kunne godt tænke os at åbne en dansk delikatesse/bageri i Bangkok, kunne nemlig godt forestille mig at der er rigtig mange danskere nede i Thailand som savner en god medister eller flæstesteg med tilbehør samt savner lækre smørrebrød og wienerbrød

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

hov hov, hele Sjælland er altså ikke som Kbh....

Jeg bor selv i Slagelse Centrum, har 75 kvm. 3V med fri vask til 4700/md inkl vand/varme/tv... Og jeg bor i stuen, men 6 trin oppe så folk ikke glor lige ind... og syntes bestemt ikke det er dyrt...!

Men traffikken vil jeg give dig ret i, til tider, men blev lidt øv over hele sjælland røg ind under "Kbh" (Sådan læste jeg det nemlig)

Nej nej nej, sådan må du endelig ikke forstå det:/

Det er bare sådan vi Jyder oftest siger, Sorry

Ej en dejlig billig lejlighed, vil du ikke af med den??

Jeg bor i en lejlighed på 2 sal, 56 kvm, ud til en meeeeget trafikkeret vej, huslejen er på 5000 Og så har jeg de mest larmede naboer, ever!!! Tør slet ikke fortælle hvordan de er, i ville korse jer:/

Anmeld

26. januar 2011

DLM

hvis jeg kunne bo lige hvor jeg ville og økonomi ikke var noget problem.

Island

synes der er SÅ dejligt

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Sees. skriver:

AALBORG!!!

Hvis det ikke var fordi hele min familie bor her i midt/østjylland, så havde jeg rykket ALT op med rødder og flyttet til Aalborg

Har faktisk tænkt på at rykke til AAlborg, men manden vil desværre ikke flytte nogen steder, og slet ikke helt til Nordjylland:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.