Hvor gamle var I første gang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2008

Mathilde

Jeg var lige blevet 15. Det var med min daværende kæreste og det var første gang for os begge:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Heidi.

Eva skriver:

Jeg var næsten 17 år og synes det var mere end tidligt...

Ja jeg har det ligeså Eva.. Jeg var 18;)

Anmeld

21. september 2008

fam.4xc

15 år og med min kæreste jeg havde fra jeg var 14 til 26 år... første gang for os begge...

Anmeld

21. september 2008

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Jeg var næsten 17 år og synes det var mere end tidligt...

Ja jeg har det ligeså Eva.. Jeg var 18;)

Osse her, jeg var lige blevet 18 år.....syntes det var tidligt nok ;)

Lone

Anmeld

21. september 2008

Lise

Jeg var vist 14 år gammel første gang jeg forsøgte, og 16 år gammel da det første gang lykkedes...man skal jo lige lære hvordan og hvorledes, ikke?! ;)

Anmeld

21. september 2008

twinboys

Thi hi ja jeg var sgu gammel... Tror jeg var 19år havde ellers en kæreste fra jeg var 14-19år men synes han var mere en ven end en kæreste, så første gang var ikke noget særligt her...

Så imellem tiden mellem den 1. og nu Casper ja det har også været en blandet landhandel ... Men en der kan tænde gnisten i mig og få en ordentlig gang fed sex med hele muletjavsen ja det er min mand...:$:$:$

Jeg er helt oppe at ringe... Åh sidder helt og får lyster...(L)(L)(L)

Majbritt(H)

Anmeld

21. september 2008

H+S Skjolgborg.

jeg var 9-14 tvang i 5 år boede i plejefamilie.blev så 14 i nov og flytte i feb.
jeg have første gang rigtigt sex med min kæreste da jeg var 16½ år

Anmeld

21. september 2008

Katjaro

Jeg var 14 år...... men det var ingen god oplevelse, havde en kæreste der ikke helt forstod et nej :(

Så der gik lige 4 års tid efter den kæreste før end jeg besluttede mig for at det skulle prøves igen :P

Og som man kunne se på afstemningen om antallet af sex-partnere, så fandt jeg da vist ud af det da vist var okay - det der sex noget. :$

Hilsen Katja

Anmeld

21. september 2008

Becks

Katjaro skriver:

Jeg var 14 år...... men det var ingen god oplevelse, havde en kæreste der ikke helt forstod et nej :(

Så der gik lige 4 års tid efter den kæreste før end jeg besluttede mig for at det skulle prøves igen :P

Og som man kunne se på afstemningen om antallet af sex-partnere, så fandt jeg da vist ud af det da vist var okay - det der sex noget. :$

Hilsen Katja

:(

Jeg var 14 år...... men det var ingen god oplevelse, havde en kæreste der ikke helt forstod et nej

Det jeg ked af at høre (H) Kram til dig (H)

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

Tynen

15 år - Og han hænger sgu ved endnu (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.