Hvor gamle var I første gang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Becks

[citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f] hey jeg har stemt ynger:( men jeg var 15år første gang jeg selv havde lyst til og prøve det..[/citat] ææv :'( Krammer til dig(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Fam. Madsen

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f] hey jeg har stemt ynger:( men jeg var 15år første gang jeg selv havde lyst til og prøve det..[/citat] ææv :'( Krammer til dig(H)(H)(H)[/citat] ja meget æææævv også krammer til dig(H)(H)(H)(H)

Anmeld

20. september 2008

heaven

Beck skriver:

heaven skriver:

Beck skriver:

Jeg har stemt 12-14, ville have stemt yngre nærmere betegnet 4, men det er en helt anden historie...
Men ellers skete det på min 14 års fødselsdag med min første kærlighed, vi var sammen fra jeg var 12 til 16... Glemmer ham aldrig (L)

Knus Beck

Nærmere betegnet 4????

Puha da, det lyder ikke som noget rart. Håber da det er taget hånd om, de følelser der... det er jo bestemt ikke noget du skal uddybe overhovedet, ville bare lige give dig en krammer(H)

Jannie

Det er der ikke, men tak fordi du spørger (H)
Men jeg skal starte til psykolog, for det hæmmer mig en del i forhold til mænd, sådan med tillid og det...

Knus Beck(H)

ja det tror jeg på.... puha!!! godt du skal have noget hjælp... smerten vil nok aldrig forsvinde helt, men man kan forhåbentlig få nogle redskaber, så man bedre kan leve med det.... pøj-pøj med det i hvert fald(H)

Jannie

Anmeld

20. september 2008

Becks

[citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ungmor2008 skriver:[/småt][/f] hey jeg har stemt ynger:( men jeg var 15år første gang jeg selv havde lyst til og prøve det..[/citat] ææv :'( Krammer til dig(H)(H)(H)[/citat] ja meget æææævv også krammer til dig(H)(H)(H)(H) [/citat] Tak(H)

Anmeld

20. september 2008

Becks

heaven skriver:

Beck skriver:

heaven skriver:

Beck skriver:

Jeg har stemt 12-14, ville have stemt yngre nærmere betegnet 4, men det er en helt anden historie...
Men ellers skete det på min 14 års fødselsdag med min første kærlighed, vi var sammen fra jeg var 12 til 16... Glemmer ham aldrig (L)

Knus Beck

Nærmere betegnet 4????

Puha da, det lyder ikke som noget rart. Håber da det er taget hånd om, de følelser der... det er jo bestemt ikke noget du skal uddybe overhovedet, ville bare lige give dig en krammer(H)

Jannie

Men jeg skal starte til psykolog, for det hæmmer mig en del i forhold til mænd, sådan med tillid og det...

Knus Beck(H)

ja det tror jeg på.... puha!!! godt du skal have noget hjælp... smerten vil nok aldrig forsvinde helt, men man kan forhåbentlig få nogle redskaber, så man bedre kan leve med det.... pøj-pøj med det i hvert fald(H)

Jannie

Nej det tror jeg heller ikke den vil, men det er også først inden for de sidste par dage jeg har valgt jeg skal have hjælp til det,, og så skal jeg have hjælp til og fortælle min familie det..

Og tak for dine krammere (L)

Knus Beck(H)

Anmeld

20. september 2008

Becks

PiaR skriver:

Nu vi er inde på oprådet omkring sex - Så bliver jeg da nysgerrig efter at høre hvor gamle i var første gang...

Jeg selv var 14 år...

Knus Pia.

Det lige før jeg synes vi var sent på den:P Når man tænker på hvor unge de er nu8D

Anmeld

20. september 2008

heaven

Beck skriver:

heaven skriver:

Beck skriver:

heaven skriver:

Beck skriver:

Knus Beck

Nærmere betegnet 4????

Jannie

Knus Beck(H)

Jannie

Nej det tror jeg heller ikke den vil, men det er også først inden for de sidste par dage jeg har valgt jeg skal have hjælp til det,, og så skal jeg have hjælp til og fortælle min familie det..

Og tak for dine krammere (L)

Knus Beck(H)

synes dette er et lidt følsomt emne, - har lige skrevet en pb til dig;)

Jannie

Anmeld

20. september 2008

Pia.

Beck skriver:

Knus Beck

uuha nej - kan fornemme der ligger en grim historie bag der...

vil ikke komme ind på det, men sende dig mine bedste og varmeste tanker...

Knus til dig søde... (H)

Anmeld

20. september 2008

Becks

PiaR skriver:

Beck skriver:

Knus Beck

uuha nej - kan fornemme der ligger en grim historie bag der...

vil ikke komme ind på det, men sende dig mine bedste og varmeste tanker...

Knus til dig søde... (H)

Tak søde (L)

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

Honningblomst

Jeg var næsten 17 år og synes det var mere end tidligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.