Hvor gamle var I første gang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gamle var I første gang I havde sex

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.994 visninger
45 svar
0 synes godt om
20. september 2008

Pia.

Nu vi er inde på oprådet omkring sex - Så bliver jeg da nysgerrig efter at høre hvor gamle i var første gang...

Jeg selv var 14 år...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg var 16 men tæt på at være 17 (har stadig kontakt til hans søster der desværre kunne fortælle han døde sidste år uha....hvor jeg græd. Så der MÅ være noget om at gammel kærlighed aldrig ruster. Han efterlod sig desværre en kæreste + deres kun 1 år gamle søn)

Hilsen

Lotte

Anmeld

20. september 2008

heaven

jeg var lige knapt 17............

Jannie

Anmeld

20. september 2008

Becks

[citat][f][småt]Zuzet skriver:[/småt][/f] Hejsa Jeg var 16 men tæt på at være 17 (har stadig kontakt til hans søster der desværre kunne fortælle han døde sidste år uha....hvor jeg græd. Så der MÅ være noget om at gammel kærlighed aldrig ruster. Han efterlod sig desværre en kæreste + deres kun 1 år gamle søn) Hilsen Lotte[/citat] Puh ha :'(:( Krammer til dig (H) Knus Becky(H)

Anmeld

20. september 2008

A.

13år

Anmeld

20. september 2008

Becks

Jeg har stemt 12-14, ville have stemt yngre nærmere betegnet 4, men det er en helt anden historie...
Men ellers skete det på min 14 års fødselsdag med min første kærlighed, vi var sammen fra jeg var 12 til 16... Glemmer ham aldrig (L)

Knus Beck

Anmeld

20. september 2008

Stumpen

14 -tæt på de 15..
(H)

Anmeld

20. september 2008

Fam. Madsen

hey

jeg har stemt ynger:(

men jeg var 15år første gang jeg selv havde lyst til og prøve det..

Anmeld

20. september 2008

heaven

Beck skriver:

Jeg har stemt 12-14, ville have stemt yngre nærmere betegnet 4, men det er en helt anden historie...
Men ellers skete det på min 14 års fødselsdag med min første kærlighed, vi var sammen fra jeg var 12 til 16... Glemmer ham aldrig (L)

Knus Beck

Nærmere betegnet 4????

Puha da, det lyder ikke som noget rart. Håber da det er taget hånd om, de følelser der... det er jo bestemt ikke noget du skal uddybe overhovedet, ville bare lige give dig en krammer(H)

Jannie

Anmeld

20. september 2008

Becks

heaven skriver:

Beck skriver:

Knus Beck

Nærmere betegnet 4????

Puha da, det lyder ikke som noget rart. Håber da det er taget hånd om, de følelser der... det er jo bestemt ikke noget du skal uddybe overhovedet, ville bare lige give dig en krammer(H)

Jannie

Det er der ikke, men tak fordi du spørger (H)
Men jeg skal starte til psykolog, for det hæmmer mig en del i forhold til mænd, sådan med tillid og det...

Knus Beck(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.