Hvad er der sket med Baby? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Laulund87

Pga. de skærpede regler, er det blevet rigtig rart herinde igen

Trist det skal være sådan, men det har altså hjulpet og så må det være løsningen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Frøken J.

SabrinaOlsen skriver:

Hmm..

Ja som overskriften lyder: "Hvad er der sket med Baby?" - jeg undre mig bare.. Den gang jeg oprettede en bruger herinde, fik jeg  for denne side - og jeg E L S K E D E den, men hvad fanden er der sket??

- Jeg prøver ikke at puste til ilden, el. smide brænde på bålet - jeg spørg bare, hvorfor den stemning?

Nu når man høre fra andre jeg kender som har/er på baby.dk så er de alle enige om at baby.dk er bare ikke det samme mere.. Der er sååååååååå negativitet, over alt..

Er folk bare blevet nærtagende el hormonella?

Er jeg den eneste der kan mærke forandring???

(p.s ved ikke om denne tråd har været oppe før, men sorry hvis den har)

Jeg kan SLET ikke se, at der skulle være dårlig stemning herinde? Der var for et stykke tid siden, men siden et par brugere er røget ud, har der da intet været Der kan være lidt ophedet debat i ryger-debatterne, men det betyder jo ikke, at der er dårlig stemning generelt på siden. Så jeg kan bestemt ikke følge det

Anmeld

26. januar 2011

eElak

ok... nu har jeg ikke været herinde særligt længe (2 måneders tid)... Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at påpege den dårlige stemning.. 

Ja der er da nogle tråde som løber løbsk, man kan jo ikke forvente at samtlige bruger altid vil holde i hænder og synge fællessang og alt bare er harmoni. 

Nogle debatter er et ømtåleligt emne, og der er nogle som er bedre til at debattere og tænke på emnet i stedet for personlige angreb end andre...

Hvorfor ikke bare acceptere at det nu engang er et debatforum, og at mennesker er forskellige? og har derved også forskellige måder at formulere sig på...

selvfølgelig skal man da behandle sine medmennesker ordentligt og skrive i en anstændig tone (det er ikke altid folk kan finde ud af det).. Men inden man farer i det røde felt, så tæl lige til 10, og overvej om det du vil skrive nu er det værd... Både i forhold til debatten, men også i forhold til ens eget humør..

Idet jeg ikke har været her længe, har jeg heller ikke knyttet mig til nogle brugere.. jeg er heller ikke en fast del af en gruppe - for den gruppe som jeg kunne høre inde under er pænt død. Men er her for at deltage i debatter og hvis nogen kan bruge min hjælp - jamen så tilbyder jeg den gerne...

always look on the bright side of life... ;-) 

Anmeld

26. januar 2011

Rockertand

Det er  NETOP pga. debatterne, jeg deltager herinde.

Jeg eeeelsker en god debat (hvis folk vel og mærke vil diskutere sagligt), og jeg bærer på ingen måde nag.

Jeg oplever tit, at det er de helt unge, der hidser sig op og bliver ubehagelige.........måske fordi man påpeger nogle ting, de godt ved, er helt hen i vejret.

Jeg lærer skam også mange ting herinde - f.eks. at der er nogle, der vælger ikke at leve efter mine standarder og normer, nogle gange sætter det mit pis i kog (specielt hvis det går ud over andre), andre gange giver det anledning til eftertænksomhed, og det er rigtig fedt.

(- og jeg kommenterer som regel heller ikke på mavebilleder, som jeg i bund og grund finder totalt uinteressante).

Anmeld

26. januar 2011

NessaXenia

det gør bestemt ikke stemningen bedre af at oprette sådanne her tråde, det er som at pille skårpen af et sår der er ved at hele..

bare min mening..

Anmeld

27. januar 2011

klmf

Kan til dels godt forstå dig - men jeg vælger bevidst ikke at gå ind i debatter med dårlig stemning og holder mig til det jeg får noget ud af

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Jeg synes nu at stemningen har været rigtigt god, siden vi fik tyndet lidt ud i de, der ikke rigtigt kunne finde ud af at være høflige i debatterne, og jeg nyder at komme her hver eneste dag.
Men hvis du TS lige faldt over en tråd i går med en der ikke kunne behandle andre ordenligt, så skulle det vist være løst.
Jeg synes Henrik og vores moderatorer gør et kæmpe arbejde, og generelt synes jeg også, at alle vi andre er søde til at holde den gode stemning og holde hinanden lidt i ørerne mht den gode tone.

Engng imellem dukker der lige et emne op, der pr definition bare får folk op at køre, og dem går jeg af princip uden om.
Så kan folk diskutere så meget de vil, uden mig

Det med kommentarer til billeder.
Altså vi er 18 000 + medlemmer på denne side, jeg ved ikke lige hvor mange aktive, men lad os blot sige at 100 lægger mavebilleder ind på en uge, så kunne vi jo ikke bestille andet end at sige "nææh" og ikke få tid til meget andet.
Men jeg gør mit bedste for at give et smil med på vejen.
Og hvis du i stedet kigger på hvor mange der har været inde og kigge men ikke har kommenteret, så må det da også være et tegn på, at folk faktisk ser dine billeder.
Så smil og vær glad..det spreder ringe i vandet, lige som Zafir siger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. januar 2011

Diana...

Jeg synes bestemt ikke stemningen er dårlig her inde, der er nogen gode debatter en gang i mellem men dem kan man jo bare gå uden om hvis man ikke kan klare det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.