ok... nu har jeg ikke været herinde særligt længe (2 måneders tid)... Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at påpege den dårlige stemning..
Ja der er da nogle tråde som løber løbsk, man kan jo ikke forvente at samtlige bruger altid vil holde i hænder og synge fællessang og alt bare er harmoni.
Nogle debatter er et ømtåleligt emne, og der er nogle som er bedre til at debattere og tænke på emnet i stedet for personlige angreb end andre...
Hvorfor ikke bare acceptere at det nu engang er et debatforum, og at mennesker er forskellige? og har derved også forskellige måder at formulere sig på...
selvfølgelig skal man da behandle sine medmennesker ordentligt og skrive i en anstændig tone (det er ikke altid folk kan finde ud af det).. Men inden man farer i det røde felt, så tæl lige til 10, og overvej om det du vil skrive nu er det værd... Både i forhold til debatten, men også i forhold til ens eget humør.. 
Idet jeg ikke har været her længe, har jeg heller ikke knyttet mig til nogle brugere.. jeg er heller ikke en fast del af en gruppe - for den gruppe som jeg kunne høre inde under er pænt død. Men er her for at deltage i debatter og hvis nogen kan bruge min hjælp - jamen så tilbyder jeg den gerne...
always look on the bright side of life... ;-)
Anmeld