Hvad er der sket med Baby? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Sabsy

Dk_lady skriver:

Nu har jeg ikke været herinde så længe endnu, men synes da også der er en del negativitet herinde for tiden..

Selvfølgelig er folk forskellige og man har forskellige meninger til ting og emner - og gudskelov for det. .. men det er så ærgeligt at man ikke kan bevare en god tone så det munder ud i hakkeri på hinanden og sure miner.. det er så ærgeligt...

Nu ved jeg ikke hvorl ang tid du har været her - men velkommen til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
SabrinaOlsen skriver:

Synes bare det er blevet "nemmere" at stikke til folk - folk bliver hurtigere irriteret.. Det har jeg set i nogle deabatter (følger tit med uden at skrive)..

Vi har i perioder inden for det seneste halve år, kæmpet med enkeltpersoner, gentagende gange har oprettet debatter med formål at stikke til eller provokere. Det prøver vi altid at gøre noget ved

Anmeld

26. januar 2011

HopinWishin

Jeg synes det er rigtig godt at man har mulighed for at få alle folks meninger omkring et evt. problem/spørgsmål.. Det er netop derfor jeg bruger siden

Men at man skal oprette 3-4 debatter omkring rygning f.eks. som så skal diskuteres og rodes rundt i.. dét forstår jeg ikke... Er da lidt kedeligt at dette emne nærmest er det eneste der debatteres om i dag

Anmeld

26. januar 2011

Laura.

SabrinaOlsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvorl ang tid du har været her - men velkommen til..

Tak skal du have.

Jeg har været herinde siden juni sidste år..

Anmeld

26. januar 2011

Sabsy

AnneBJ skriver:

Jeg ved ikke hvornår du oprettede dig, men sitet er jo blevet større, og det kan måske have en indvirkning?

Bortset fra det, så er stedet jo hvad vi gør det til. Hvis man fornemmer at en debat skaber mere ravage end gavn, kan man jo lade være at svare, eller bidrage til at tonen holdes god. Det er altså ikke noget personligt mod dig, bare lige mine tanker omkring det

- Anne, som stadig elsker at være herinde

Ved godt det ikke er rettet mod mig.. Men kan huske når man lagde et mavebilled ind - der gik satme ikke mere en 1. min så var hele tråden fyldt med kommentar, når så jeg ligger billeder ind nu så er jeg heldig hvis der er en der kommentere (underdrivelse).. Men for at sætte det op, og nej nu skal folk ikke gå ind og kommentere - men synes bare det hele er blevet ændret, og folk har mere travlt med at hakke og bliver irriteret.. :s Måske en forkert opfattelse jeg har, men skal da prøve at se det med andre øjne

Anmeld

26. januar 2011

TinaPina

Jeg har det slet ikke sådan. Jeg tror nogle gange, at folk tager sådan en side her mere til sig som en familie end det den er, nemlig en debat side hvor man kan få råd og vejledning indenfor området. Og tager man den helt ind i midten af én selv, så bliver man måske nemmere såret, vred og irriteret over en situation/diskution.

Anmeld

26. januar 2011

Sabsy

Dk_lady skriver:

Tak skal du have.

Jeg har været herinde siden juni sidste år..

Griiiiiner.. Ja okay, så er du ikke helt ny Men alligevel.. Velkommen

Anmeld

26. januar 2011

CamillaValby

Jeg må indrømme at jeg ikke syntes det.

Der var i en periode for nogle måneder siden, hvor den bare ikke fik for lidt

Men det er længe siden nu, jeg syntes ikke at det er det problem mere.

Jeg kan godt følge dig i det med at nogle gange skriver folk bare ikke på ens indlæg. Men lad hver med at tage det personligt Det er ikke rettet mod dig, jeg skriver fx som regl aldrig på mavebilleder, da jeg syntes det er lidt plat at jeg skal sidde og skrive til alle nøøøøøøj hvor er din mave blevet stor /fin osv osv. Det er ikke mig Men jeg plejer som regl at svare på andre indlæg som jeg fx ved noget om, råd mm.

Men jeg håber da at du vil finde det positive frem i siden og nyde den lige så meget som jeg og mange andre

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

SabrinaOlsen skriver:

Ved godt det ikke er rettet mod mig.. Men kan huske når man lagde et mavebilled ind - der gik satme ikke mere en 1. min så var hele tråden fyldt med kommentar, når så jeg ligger billeder ind nu så er jeg heldig hvis der er en der kommentere (underdrivelse).. Men for at sætte det op, og nej nu skal folk ikke gå ind og kommentere - men synes bare det hele er blevet ændret, og folk har mere travlt med at hakke og bliver irriteret.. :s Måske en forkert opfattelse jeg har, men skal da prøve at se det med andre øjne

Det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg lagde i starten af min graviditet billeder op, men fik ikke så mange kommentarer som jg gerne ville/håbede på. Så begyndte jeg selv at kommentere noget mere og det hjalp også for en stund.

Nu lægger jeg dem oftest kun i min terminsgruppe, jeg kender dem derinde, og kan oprigtigt kommentere på om deres mave er vokset eller ej, for jeg kan huske dem.

Så det er det jeg mener med sitet er større - man drukner måske ldit, med mindre man VIRKELIG gør opmærksom på sig selv. Det har jeg personligt ikke hverken tid eller lyst til

Anmeld

26. januar 2011

Laura.

SabrinaOlsen skriver:

Griiiiiner.. Ja okay, så er du ikke helt ny Men alligevel.. Velkommen

Nej, ikke meget mere.. Men er heller ikke meget tilstede i debatterne medmindre jeg føler at jeg kan bidrage med noget hjælp.. så følger alligevel meget med og kan derfor fornemme i nogle indlæg, den dårlige stemning som er ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.