Hvad er der sket med Baby? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Sabsy

Hmm..

Ja som overskriften lyder: "Hvad er der sket med Baby?" - jeg undre mig bare.. Den gang jeg oprettede en bruger herinde, fik jeg  for denne side - og jeg E L S K E D E den, men hvad fanden er der sket??

- Jeg prøver ikke at puste til ilden, el. smide brænde på bålet - jeg spørg bare, hvorfor den stemning?

Nu når man høre fra andre jeg kender som har/er på baby.dk så er de alle enige om at baby.dk er bare ikke det samme mere.. Der er sååååååååå negativitet, over alt..

Er folk bare blevet nærtagende el hormonella?

Er jeg den eneste der kan mærke forandring???

(p.s ved ikke om denne tråd har været oppe før, men sorry hvis den har)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

LilyMarleen

SabrinaOlsen skriver:

Hmm..

Ja som overskriften lyder: "Hvad er der sket med Baby?" - jeg undre mig bare.. Den gang jeg oprettede en bruger herinde, fik jeg  for denne side - og jeg E L S K E D E den, men hvad fanden er der sket??

- Jeg prøver ikke at puste til ilden, el. smide brænde på bålet - jeg spørg bare, hvorfor den stemning?

Nu når man høre fra andre jeg kender som har/er på baby.dk så er de alle enige om at baby.dk er bare ikke det samme mere.. Der er sååååååååå negativitet, over alt..

Jeg er i hvertfald ikke af den mening, og jeg kan slet ikke forstå at folk - dig ?? har den mening..

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

SabrinaOlsen skriver:

Hmm..

Jeg ved ikke hvornår du oprettede dig, men sitet er jo blevet større, og det kan måske have en indvirkning?

Bortset fra det, så er stedet jo hvad vi gør det til. Hvis man fornemmer at en debat skaber mere ravage end gavn, kan man jo lade være at svare, eller bidrage til at tonen holdes god. Det er altså ikke noget personligt mod dig, bare lige mine tanker omkring det

- Anne, som stadig elsker at være herinde

Anmeld

26. januar 2011

B&J

folk har hver sin mening og det skaber åbenbart lidt hårde debatter desværre...

men jeg vælger tit af over ser dem og smiler inu over baby elsker baby.dk der er så mange søde dejlige kvinder her inde

Anmeld

26. januar 2011

Lise

SabrinaOlsen skriver:

Kun en 60-70 gange  Så du er nok ikke den eneste...

Anmeld

26. januar 2011

MissGeoh

Jeg synes folk stikker meget til hinanden, men jeg synes bestemt ikke der er dårlig stemning.

Anmeld

26. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

I perioder har der været meget virak. - Man kan vælge at deltage i det, man kan vælge og lade være. Vi gør vores bedste fra moderatorernes side, at holde en dejlig og rar stemning herinde, men det ER svært altid at være alle steder.

Jeg opfordrer altid alle til at være positive også selvom man er uenig. Derudover er baby.dk det sted man gerne vil have det til at være. Hvis man gerne vil have det til at være et rart og kærligt sted, så gør det til det. Vær aktiv og deltag i debatterne og være positiv. JO mere positivt du sender ud, jo mere kommer tilbage.

- Men ja - naturligvis er det sådan med en side, at den vokser og udvikler sig og vi bliver flere mennesker, der alle sammen skal være enig om at vi skal have det rart sammen. Hvilket naturligvis igen kræver endnu mere, at sende positivt ud, så vi får positvt tilbage

Anmeld

26. januar 2011

FrkLarsen

Jeg har været herinde på sitet siden juni 09 mener jeg (kan ikke præsis huske dato).

og JA, sitet har ændret sig, men ikke på en negativ måde ifølge mig.

Der er kommer flere skønne kvinder til for at søge råd osv, og ja, nogengange kan det godt resultere i hårde debatter, men synes klart at der er flere POSITIVE indlæg end negative.  

Jeg holder ligeså meget af baby.dk som jeg gjorde da jeg oprettede mig herinde.  

Knus Kamilla 

Anmeld

26. januar 2011

Laura.

Nu har jeg ikke været herinde så længe endnu, men synes da også der er en del negativitet herinde for tiden..

Selvfølgelig er folk forskellige og man har forskellige meninger til ting og emner - og gudskelov for det. .. men det er så ærgeligt at man ikke kan bevare en god tone så det munder ud i hakkeri på hinanden og sure miner.. det er så ærgeligt...

Anmeld

26. januar 2011

Sabsy

Zafir skriver:

I perioder har der været meget virak. - Man kan vælge at deltage i det, man kan vælge og lade være. Vi gør vores bedste fra moderatorernes side, at holde en dejlig og rar stemning herinde, men det ER svært altid at være alle steder.

Jeg opfordrer altid alle til at være positive også selvom man er uenig. Derudover er baby.dk det sted man gerne vil have det til at være. Hvis man gerne vil have det til at være et rart og kærligt sted, så gør det til det. Vær aktiv og deltag i debatterne og være positiv. JO mere positivt du sender ud, jo mere kommer tilbage.

- Men ja - naturligvis er det sådan med en side, at den vokser og udvikler sig og vi bliver flere mennesker, der alle sammen skal være enig om at vi skal have det rart sammen. Hvilket naturligvis igen kræver endnu mere, at sende positivt ud, så vi får positvt tilbage

Synes bare det er blevet "nemmere" at stikke til folk - folk bliver hurtigere irriteret.. Det har jeg set i nogle deabatter (følger tit med uden at skrive)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.