Hej.
Ja jeg må prøve at finde svar her som anonym... aner ikke hvad jeg kan gøre og håber nogen herinde ved hvad jeg kan gøre.
Sagen er, at jeg er kunde i en bank
i denne bank er jeg åbenbart for 2 år siden kommet i bankens inkassoafdeling pga jeg ikke har kunne overholde mit afdrag til banken. Jeg fik lov at undlade mit afdrag til banken i 6 mdr. så jeg kunne betale af på mine andre regninger. Nu er jeg endelig ude af RKI og ville ringe til banken for at afdrage med flere penge om mdr.
For det første har min rådgiver ikke svaret mig på min mail. Ang. hvor lang tid jeg er bundet af dem hvis jeg afdrager med x antal kr. Samt ville jeg oprette en børneopsparing, og m.m. Denne mail er sendt for ca. 3-4 mdr siden.
Min far har oprettet en børnebørnskonto i stedet, i hans bank, så nu er det ikke længere relevant med den konto til mit barn.
Men i går ringer jeg for, at høre hvorfor jeg er i denne afdeling, og hun ville finde min sag frem og kontakte mig. Ydermere ville jeg sætte min ydelse op. Hun ringede IKKE tilbage.
Jeg ringer i dag og får min rådgiver, spørger hende hvorfor hun ikke svarer på mail, og det har hun ingen kommentarer til. hun giver mig en prædiken i 25 minutter om at, hun ihvertfald godt kan forstå at min tidligere bankrådgiver har været noget så træt af mig, og slutter samtalen med"er der ellers andet jeg kan hjælpe dig med... Jeg skal altså videre i programmet, jeg smutter nu"
Føler mig virkelig dårlig behandlet og ja, jeg fik ikke sat min ydelse op, ikke besvaret hvor lang tid mit lån løber og hvis jeg sætter min ydelse op, hvor lang tid det så løber osv osv..
Kan jeg skifte bank når jeg er i en inkassoafdeling i min bank? Står ikke længere i RKI, overholder mine afdrag..
Håber der er nogen som kan svare mig på det..
Anmeld