vild tanke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

mullesmith2

rikkekrogh skriver:

He he jeg har haft de samme tanker som dig. Jeg fik den første ved et aks og jeg var SÅ ked af det. Kunne slet slet ikke forlise mig med, at det sku være sådan og følte mig snydt - og ikke en del af klubben.

Den 21 feb har jeg termin igen - og selvom mange tanker har fløjet gennem hovedet, valgte jeg at føde vaginalt - om muligt! Så håber jeg kan bidrage med endnu en positiv historie lige om lidt

Men men er nødt til at skrive... jeg fornemmer, at det kommer til at gå anderledes denne gang. Det er som om min krop ikke er i vildrede denne gang. Der er mere ro på, og det er som om "den" ved hvad der sker... 

Hehe hvis jeg var dig, tror jeg dog jeg ville nyde mine drenge lidt endnu - det lyder det jo også til, at du vil

Nej jeg har heller ikke kunne håndtere det skide kejsersnit syntes bare det var forfærdeligt. Men må bare huske på at jeg kunne have haft en hjerneskadet barn eller to hvis jeg ville have født normalt så det er nok for det bedste. MEEEN NÆSTE GANG så kan jeg selv HÅÅÅBER jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

mullesmith2

Livsmor skriver:

Fødte første gang ved AKS, og denne gang vaginalt. Det eneste de siger er, at hvis man skal sættes igang, bliver det med balon. Det er en mildere igangsættelse end med pillerne. Og man bliver overvåget mere ved vedrop, jeg blev sat igang og fik drop.

Kan kun sige, at det er en hel anden oplevelse at føde selv. Syntes at jeg var blevet snydt første gang.

Karina

Ja jeg føler også lidt jeg er blevet snydt for den utrolige oplevelse det er at føde selv. Håber bare jeg går igang af mig selv uden igangsættelse det har jeg jo heller aldrig fået lov at prøve hehe

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Nååh jamen det er vel ikke det værste der kan ske at den lille vil komme lidt før hvis den bliver for stor

Næ ikke spor, både Ida og Emma klarede det fint

Anmeld

29. januar 2011

mullesmith2

Pernille08 skriver:

Sjovt du siger det .

Da jeg lå og fødte (fødte normalt) - pointeret jeg op til flere gange at jeg ALDRIG skulle have flere børn , jeg aldrig skulle føde igen osv .

Og ja må indrømme her under en månede efter , der savner jeg fandme at være gravid , jeg vil så gerne have det hele tilbage , men dog venter vi lige lidt , har lige en udd der skal være færdig først - efter endt barsel .

Jeg har os en veninde der har født noramlt efter KS .

Ja det var så vidunderligt at være gravid selvom det var sindsygt hårdt at bære rundt på 7kg babyer i maven og da det stod på ville jeg bare have det skulle slutte hehe Det var vildt min krop ikke bare gik i fødsel af sig selv egentlig med så store børn i maven, det tænker jeg tit på. Og hvor længe ville jeg have gået hvis ikke jeg fik planlagt kejsersnit? hmm

Anmeld

29. januar 2011

mortilnoahogmelina

mullesmith2 skriver:

Ja det var så vidunderligt at være gravid selvom det var sindsygt hårdt at bære rundt på 7kg babyer i maven og da det stod på ville jeg bare have det skulle slutte hehe Det var vildt min krop ikke bare gik i fødsel af sig selv egentlig med så store børn i maven, det tænker jeg tit på. Og hvor længe ville jeg have gået hvis ikke jeg fik planlagt kejsersnit? hmm

Jaa ,da jeg var gravid ,der ønskede jeg os bare det snart skulle endfe , så jeg kunne få min dejlige dreng i armene .

Men eg gik lige til ja 39+6 wii dagen før , dejligt da jeg skulle have født nytårsaften

Heeh , jaa det er ret utroligt du gik så længe , jeg  fulgte  dig pænt på sidelinjen , og dine fine mave billeder , og tænkte tit , når jeg kommer på næste gang har du sikkert født , men næ nej . Du holdte dig fuldt ud .

Rimelig vildt synes jeg

Anmeld

29. januar 2011

henh01

Min søn er 11 uger og jeg tænker også allerede på at jeg gerne vil have flere børn. Mine omstændigheder med lille lejlighed osv gør at vi ihvert fald bør vente til vi bor i en større bolig. Jeg har født 2 gange vaginalt og næste gang ønsker jeg planlagt KS, da begge fødsler er gået "galt" særligt her sidste gang hvor min søn lå skævt, fast og måtte tages med kop fordi hans ilt og hjerte faldt. Mine børn har vejet hhv 4210 og 4220 og jeg kan åbentbart ikke få de store børn ud. Første gang tog fødslen fra vandafgang 2 døgn og grundet en hårdt fødsel havde min datter for lavt blodsukker og blev derfor indlagt på NEO.

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

henh01 skriver:

Min søn er 11 uger og jeg tænker også allerede på at jeg gerne vil have flere børn. Mine omstændigheder med lille lejlighed osv gør at vi ihvert fald bør vente til vi bor i en større bolig. Jeg har født 2 gange vaginalt og næste gang ønsker jeg planlagt KS, da begge fødsler er gået "galt" særligt her sidste gang hvor min søn lå skævt, fast og måtte tages med kop fordi hans ilt og hjerte faldt. Mine børn har vejet hhv 4210 og 4220 og jeg kan åbentbart ikke få de store børn ud. Første gang tog fødslen fra vandafgang 2 døgn og grundet en hårdt fødsel havde min datter for lavt blodsukker og blev derfor indlagt på NEO.

Av av det lyder virkelig heller ikke sjovt  Kan godt forstå du så vil have kejsersnit næste gang. Håber du får en bedre oplevelse med det

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

Pernille08 skriver:

Jaa ,da jeg var gravid ,der ønskede jeg os bare det snart skulle endfe , så jeg kunne få min dejlige dreng i armene .

Men eg gik lige til ja 39+6 wii dagen før , dejligt da jeg skulle have født nytårsaften

Heeh , jaa det er ret utroligt du gik så længe , jeg  fulgte  dig pænt på sidelinjen , og dine fine mave billeder , og tænkte tit , når jeg kommer på næste gang har du sikkert født , men næ nej . Du holdte dig fuldt ud .

Rimelig vildt synes jeg

Det var da heldigt du lige fik dem dagen før hehe  Ja det er utrolig hvad kroppen kan  er imponeret over kvindekroppen efter at have været gravid.

Anmeld

31. januar 2011

mortilnoahogmelina

mullesmith2 skriver:

Det var da heldigt du lige fik dem dagen før hehe  Ja det er utrolig hvad kroppen kan  er imponeret over kvindekroppen efter at have været gravid.

Jaa jeg er os ret imponeret over den

Det er en fantastisk skabning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.