vild tanke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Alberts/

altså lige pt kan jeg ikke se mig selv med flere børn end ham jeg har(; men vil helt vild gerne føde igen og det at holde den lille baby første gang, min fødsel var helt igennem fantastisk, self gjorde det ondt, men elskede den følese, mærkeligt nok hihi

så jeg vil bare gerne føde igen, og først have flere børn om mindst 3 måske 5 år(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mi

Sådan havde jeg det også da mine tvillingepiger var helt små. Men vent du lige, til de runder de 1½ år, så skal du nok komme på andre tanker

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke forstå at jeg allerede tænker på at det bliver skønt at få en baby mere. Var igennem en så hård og tung tvillingegraviditet og havde en rigtig grim oplevelse med kejsersnittet og jeg lovede mig selv at jeg ikke skulle have flere børn. Men allerede nu her 2mdr efter tænker jeg bare hele tiden på at få en mere baby, vil så gerne have en lille pige også nu hvor jeg har to drenge. Synes det er vildt så hurtigt at ens krop glemmer smerterne og bare er klar på mere.

Jeg er rigtig bange for at hvis og når engang vi skal have en mere at det så også bliver kejsersnit, for det ønsker jeg bare virkelig ikke igen. Nogen der har fået kejsersnit og så født naturligt efter det?

Hehe..ja man glemmer hurtigt.
Og jeg håber da, at den næste du får, bliver en lille pige

Min ældste fik sin den første ved KS og har født de to næste normalt.
Så træk du bare været roligt.
Som regel bliver man glædeligt overrasket ved nr 2, fordi man forventer det værste, hvis det er gået lidt skidt første gang 

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

mullesmith2

MarianneSonne skriver:

Sådan havde jeg det også da mine tvillingepiger var helt små. Men vent du lige, til de runder de 1½ år, så skal du nok komme på andre tanker

Marianne

www.stjerneleg.dk

Heheh jeg syntes allerede det er hådt nu med de to her, bare det at man ikke kan holde dem begge to når de græder samtidig det skære i mit hjerte... åh ha mors små pusser.

Anmeld

28. januar 2011

mullesmith2

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja man glemmer hurtigt.
Og jeg håber da, at den næste du får, bliver en lille pige

Min ældste fik sin den første ved KS og har født de to næste normalt.
Så træk du bare været roligt.
Som regel bliver man glædeligt overrasket ved nr 2, fordi man forventer det værste, hvis det er gået lidt skidt første gang 

Kærligst
Sussie

Ej det er lettende at høre, jeg syntes bestemt det kejsersnit var en meget underlig oplevelse og det kan jeg slet ikke  forholde mig til hvis jeg skulle igennem det igen. Jeg ville sååå gerne have født selv men måtte ikke. Jeg har bare sådan en ide om at jeg er en super dygtig fødemaskine hihi

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Ej det er lettende at høre, jeg syntes bestemt det kejsersnit var en meget underlig oplevelse og det kan jeg slet ikke  forholde mig til hvis jeg skulle igennem det igen. Jeg ville sååå gerne have født selv men måtte ikke. Jeg har bare sådan en ide om at jeg er en super dygtig fødemaskine hihi

Jamen det er du med garanti også

Det du skal være opmærksom på er, at man i tiden op til fødslen vil holde øje med bebsens størrelse, og vurderer man at den vil blive for stor, bliver du tilbudt at blive sat igang lidt tid før, sådan som min datter blev med begge sine.
Så pigerne er begge født 14 dage ca før termin

Anmeld

28. januar 2011

JonTri

He he jeg har haft de samme tanker som dig. Jeg fik den første ved et aks og jeg var SÅ ked af det. Kunne slet slet ikke forlise mig med, at det sku være sådan og følte mig snydt - og ikke en del af klubben.

Den 21 feb har jeg termin igen - og selvom mange tanker har fløjet gennem hovedet, valgte jeg at føde vaginalt - om muligt! Så håber jeg kan bidrage med endnu en positiv historie lige om lidt

Men men er nødt til at skrive... jeg fornemmer, at det kommer til at gå anderledes denne gang. Det er som om min krop ikke er i vildrede denne gang. Der er mere ro på, og det er som om "den" ved hvad der sker... 

Hehe hvis jeg var dig, tror jeg dog jeg ville nyde mine drenge lidt endnu - det lyder det jo også til, at du vil

Anmeld

28. januar 2011

Livsmor

Fødte første gang ved AKS, og denne gang vaginalt. Det eneste de siger er, at hvis man skal sættes igang, bliver det med balon. Det er en mildere igangsættelse end med pillerne. Og man bliver overvåget mere ved vedrop, jeg blev sat igang og fik drop.

Kan kun sige, at det er en hel anden oplevelse at føde selv. Syntes at jeg var blevet snydt første gang.

Karina

Anmeld

28. januar 2011

mortilnoahogmelina

Sjovt du siger det .

Da jeg lå og fødte (fødte normalt) - pointeret jeg op til flere gange at jeg ALDRIG skulle have flere børn , jeg aldrig skulle føde igen osv .

Og ja må indrømme her under en månede efter , der savner jeg fandme at være gravid , jeg vil så gerne have det hele tilbage , men dog venter vi lige lidt , har lige en udd der skal være færdig først - efter endt barsel .

Jeg har os en veninde der har født noramlt efter KS .

Anmeld

29. januar 2011

mullesmith2

SussieThyssen skriver:

Jamen det er du med garanti også

Det du skal være opmærksom på er, at man i tiden op til fødslen vil holde øje med bebsens størrelse, og vurderer man at den vil blive for stor, bliver du tilbudt at blive sat igang lidt tid før, sådan som min datter blev med begge sine.
Så pigerne er begge født 14 dage ca før termin

Nååh jamen det er vel ikke det værste der kan ske at den lille vil komme lidt før hvis den bliver for stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.