vild tanke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

mullesmith2

Jeg kan simpelthen ikke forstå at jeg allerede tænker på at det bliver skønt at få en baby mere. Var igennem en så hård og tung tvillingegraviditet og havde en rigtig grim oplevelse med kejsersnittet og jeg lovede mig selv at jeg ikke skulle have flere børn. Men allerede nu her 2mdr efter tænker jeg bare hele tiden på at få en mere baby, vil så gerne have en lille pige også nu hvor jeg har to drenge. Synes det er vildt så hurtigt at ens krop glemmer smerterne og bare er klar på mere.

Jeg er rigtig bange for at hvis og når engang vi skal have en mere at det så også bliver kejsersnit, for det ønsker jeg bare virkelig ikke igen. Nogen der har fået kejsersnit og så født naturligt efter det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Pallemor

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke forstå at jeg allerede tænker på at det bliver skønt at få en baby mere. Var igennem en så hård og tung tvillingegraviditet og havde en rigtig grim oplevelse med kejsersnittet og jeg lovede mig selv at jeg ikke skulle have flere børn. Men allerede nu her 2mdr efter tænker jeg bare hele tiden på at få en mere baby, vil så gerne have en lille pige også nu hvor jeg har to drenge. Synes det er vildt så hurtigt at ens krop glemmer smerterne og bare er klar på mere.

Jeg er rigtig bange for at hvis og når engang vi skal have en mere at det så også bliver kejsersnit, for det ønsker jeg bare virkelig ikke igen. Nogen der har fået kejsersnit og så født naturligt efter det?

Hej

Alt den babykriller.. Jeg har ikke engang fået min 1. endnu og vi snakker om nr 2 3 4 5 6 7 8 9 10 haha

Angående det med at føde normalt efter et kejsersnit, det har jeg en veninde der har prøvet uden problemer.

Og min mor har fået 5 kejsersnit

Anmeld

26. januar 2011

Pallemor

P.s Skønne drenge... De ser da for søde ud.. Kunne også tænke mig prøve få tvillinger

Anmeld

26. januar 2011

Corn

Kender det godt. Så snart 3. mand havde set dagens lys, var jeg igen klar til flere...

Men nu skal jeg lige have overtalt manden til 4. barn. Selvom det var planen inden vi fik børn, kan jeg godt høre, at han er klar til at stoppe her...

Og jeg ville også gerne have haft tvillinger, men allerhelst den første gang

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Pallemor skriver:

Hej

Alt den babykriller.. Jeg har ikke engang fået min 1. endnu og vi snakker om nr 2 3 4 5 6 7 8 9 10 haha

Angående det med at føde normalt efter et kejsersnit, det har jeg en veninde der har prøvet uden problemer.

Og min mor har fået 5 kejsersnit

Ja det er bare noget af det mest spændende jeg har prøvet i mit liv  altså at få børn. Men håber nu ik lige jeg får tvillinger igen. Vil bare gerne føde naturligt næste gang, ville også have født tvillingerne naturligt men det frarådede alle de kloge folk mig øv. Men glæder mig at høre at man godt kan føde naturligt efter kejsersnit

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Macaab skriver:

Kender det godt. Så snart 3. mand havde set dagens lys, var jeg igen klar til flere...

Men nu skal jeg lige have overtalt manden til 4. barn. Selvom det var planen inden vi fik børn, kan jeg godt høre, at han er klar til at stoppe her...

Og jeg ville også gerne have haft tvillinger, men allerhelst den første gang

Jeg syntes bare alle siger de gerne ville have haft tvillinger og jeg ville bare så gerne kun have haft en baby  Det er jo typisk det lige er mig der trækker det lange strå så. Men jeg er nu glad for min drenge syntes bare af og til det er lidt belastende at når man er færdig med den ene baby så skal man igang med den næste ligegyldig hvad man er igang med. Hårdt men de er sku bare så dejlige  Håber også lidt at min kæreste er frisk på 4 børn så har jeg lov til at prøve to gange mere at være gravid  Problemet er bare at min kæreste har en søn på 5år også så han er jo allerede nu far til 3 og er ikke sikker på han vil have 5

Anmeld

26. januar 2011

Silas&Mille

mullesmith2 skriver:

Nogen der har fået kejsersnit og så født naturligt efter det?

Jeg har ikke selv prøvet det, da jeg kun har en søn og han er født naturligt.

Men min mor har født tre børn: den første ved kejsersnit og de to sidste naturligt. HELT uden problemer. 

Anmeld

27. januar 2011

mullesmith2

MoriSverige skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, da jeg kun har en søn og han er født naturligt.

Men min mor har født tre børn: den første ved kejsersnit og de to sidste naturligt. HELT uden problemer. 

Fantastisk. Den oplevelse glæder jeg mig bare så meget til selvom det jo helt sikkert gør pishamrende ondt. Men jeg vil tro og håbe på at det er en større lykkefølelse når det er overstået end ved kejsersnit.

Anmeld

27. januar 2011

SiLiMiMa

mullesmith2 skriver:

Jeg syntes bare alle siger de gerne ville have haft tvillinger og jeg ville bare så gerne kun have haft en baby  Det er jo typisk det lige er mig der trækker det lange strå så. Men jeg er nu glad for min drenge syntes bare af og til det er lidt belastende at når man er færdig med den ene baby så skal man igang med den næste ligegyldig hvad man er igang med. Hårdt men de er sku bare så dejlige  Håber også lidt at min kæreste er frisk på 4 børn så har jeg lov til at prøve to gange mere at være gravid  Problemet er bare at min kæreste har en søn på 5år også så han er jo allerede nu far til 3 og er ikke sikker på han vil have 5

Det sagde jeg også - dengang jeg IKKE havde nogen børn!!

Jeg synes én ad gangen er fint

heise, som også var skruk igen sekundet efter første barn var født. Jeg sagde ordret til kæresten:" Ej hvor er han søøøøød (min nyfødte søn) DET kan vi godt gøre igen!" Og det gjorde vi så - da sønnike var 4 mdr blev jeg gravid igen

Anmeld

27. januar 2011

mullesmith2

Heise skriver:

Det sagde jeg også - dengang jeg IKKE havde nogen børn!!

Jeg synes én ad gangen er fint

heise, som også var skruk igen sekundet efter første barn var født. Jeg sagde ordret til kæresten:" Ej hvor er han søøøøød (min nyfødte søn) DET kan vi godt gøre igen!" Og det gjorde vi så - da sønnike var 4 mdr blev jeg gravid igen

wow det var hurtigt, men jeg er ligeså klar igen, men tror lige min krop skal have en slapper efter den hårde omgang . Og så skal jeg lige bruge 3½år på at blive pædagog også inden vi skal prøve igen  Men jeg har slet ikke lyst til at vente så lang tid. Ja jeg vil også sige at en ville være rigeligt, men sådan skulle jeg ikke have det hehe det får jeg nok lov til næste gang forhåbentlig da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.