Android - hvad er dine ynglings apps?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Hansen97

Zafir skriver:

IO shopping list... mmm ikke andet hedder den?...

Og jeg har lige købt fuld version af slideIt, fordi min løb ud, sagde den lige da jeg skulle skrive en sms... Det kan da KLART anbefales. De småting jeg syntes var træls, med prøve versionen er rettet. Så klart 32 kr værd

Hmm.. jeg kan ikke finde den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Altså jeg er (næsten) datamatiker... Jeg har taget det på aftenuddannelse og da jeg så var på barsel nedlagde de min uddannelse...  Og jeg gad ligesom ikke tage den forfra om dagen. - jeg HADER at gå i skole.

Men udover det, syntes jeg ikke man lærte en skid på datamatikeren. Jeg mangler 1½ fag, men har skrevet hovedopg.

Alt det det med hardware, har jeg 'bare' lært selv. Jeg syntes det man mest lærte på datamatiker var at 'tale computersprog' og have muligheden for hurtigt at sætte sig ind i ting

Derudover har jeg arbejdet som blæksprutte i et software udviklings firma (tabulex - da de var helt små, det er et stort firma nu), som WAN overvåger i butlernetworks, bestyrer af en IT café, datamanager på AMI osv... rigtig mange jobs. Men det første job jeg sådan RIGTIG RIGTIG er glad for, det er det jeg har nu

Kender godt Tabulex - det brugte vi på min tidligere arbejdsplads Det var også datamatiker uddannelsen jeg i tidernes morgen stræbede efter. Men ja er ikke rigtig komme længere og lige nu er jeg godt tilfreds med hvor jeg er. Gode arbejdsvilkår, gode kollegaer, udfordringer. Så jeg bliver lige her hvor jeg er

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

112233 skriver:

Hmm.. jeg kan ikke finde den..

Har du prøvet at søge bare på shopping list??? mystisk. Jeg fandt den ellers i sidste uge...

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Kender godt Tabulex - det brugte vi på min tidligere arbejdsplads Det var også datamatiker uddannelsen jeg i tidernes morgen stræbede efter. Men ja er ikke rigtig komme længere og lige nu er jeg godt tilfreds med hvor jeg er. Gode arbejdsvilkår, gode kollegaer, udfordringer. Så jeg bliver lige her hvor jeg er

Det vigtigste er bare at man er glad for hvor man er og omgivelserne ... Og i øvrigt, er der ikke nogen der længere spørger om min uddannelse hehe... Det er jo også ligegyldigt med det sidste fag

Anmeld

26. januar 2011

betski

Zafir skriver:

Det vigtigste er bare at man er glad for hvor man er og omgivelserne ... Og i øvrigt, er der ikke nogen der længere spørger om min uddannelse hehe... Det er jo også ligegyldigt med det sidste fag

Ja fuldstændig ligegyldigt. Men sådan er det jo generelt indenfor it. Der er så mange der at autodidakt. Jeg er endnu ikke blevet spurgt af andre her på mit arb hvad min uddannelse er. Så længe jeg kan mit kram er det jo også lige meget

Anmeld

26. januar 2011

Hansen97

Zafir skriver:

Har du prøvet at søge bare på shopping list??? mystisk. Jeg fandt den ellers i sidste uge...

Storgriner lige... den hedder OI shoppinglist ...

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

duddi. skriver:

Ja fuldstændig ligegyldigt. Men sådan er det jo generelt indenfor it. Der er så mange der at autodidakt. Jeg er endnu ikke blevet spurgt af andre her på mit arb hvad min uddannelse er. Så længe jeg kan mit kram er det jo også lige meget

Altså - da jeg var hos AMI var det mega vigtigt det med uddannelse... De var sådan nogen trælse nogen, der fandt ud af, hvor LIDT de kunne betale mig, fordi jeg jo var ufaglært.

Så lovede de mig også at stige i løn, når jeg havde eksamner, men det gjorde jeg aldrig. Jeg var der så også kun ca 1½ år... det var for træls.

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

112233 skriver:

Storgriner lige... den hedder OI shoppinglist ...

Nååeee... så bare uden mellemrum

Anmeld

26. januar 2011

Hansen97

Zafir skriver:

Nååeee... så bare uden mellemrum

Ja og du skrev IO... det er OI...

Anmeld

26. januar 2011

Zafir

112233 skriver:

Ja og du skrev IO... det er OI...

aaaaaaaaaaaarmen, man skal altid læse hvad jeg mener og ikke hvad jeg skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.